☽ third person ☾
Yoongi és Taehyung a lehető legeldugottabb helyen ültek a kávézóban, hogy még véletlenül se kapják őket el. Yoongi a megszokott Ice Americano-ját szürcsölte a szívószállal, miközben a sütit evő Taehyungot nézve gondolkodott azon, miként kezdjen neki a mondandójának.
Útban a kávézó felé elég sokszor ment át ezen a beszélgetésen, ami várta őt a fiatalabb. Fejben és hangosan is. Most még sem tudott belekezdeni. Viszont észrevette, hogy a fiatalabb felpillantgat rá, mintha várna arra, hogy hyungja belekezdjen. Yoongi kifordította nyelvével a szívószálat szájából, majd egy apró sóhaj után megszólalt.
"Taehyung-ah, emlékszel miért akartam veled találkozni még a vidámpark előtt?"
"Igen hyung. Mondtad, hogy valamit mondani szeretnél." bólogatott Taehyung, miközben sütizett tovább.
"Nos, a dolog, amit mondani szeretnék..."
Most már nem állhatsz meg Min Yoongi. Mond!
"Az Jiminnel kapcsolatos." bökte ki halkan.
A fiatalabb kezében hirtelen megállt a villa, így az a süteményben maradt. Szemei karikákat meghazudtoló formát vettek fel, de ezek a gesztusok pár másodpercig tartottak csak, ugyanis Taehyung próbált nem meglepődni a helyzeten, és nem túlgondolni dolgokat. Yoongit viszont nem tudta átvágni, hiszen jobban ismeri Taehyungot, mint bárki más.
"Jimin? Ez érdekes, mert még sosem hallottalak róla beszélni. Közelebb kerültetek egymáshoz?"
"Most próbálsz úgy viselkedni, mint egy féltékeny barát? Fejezd be Taehyung-ah, mert nem áll jól neked. És még mindig nem vagytok együtt." nézett fapofával a fiatalabbra, amíg hangjáról ordított a fiatalabb fiú cukkolása.
"Nem támadhatsz le egy ilyennel hyung! Egy ördög vagy."
"Én csak közöltem a tényeket, te pedig egy picsa vagy, mert nem vagy képes odamenni hozzá és megkérdezni."
"Mindegy. A lényegre térve, az a helyzet, hogy szerintem Jimim bajban van." motyogta Yoongi.
"Bajban? Mire gondolsz?"
"Dispatch." válaszolt az idősebb. Taehyungnak pedig ennyi bőven elég volt.
"Dispatch? Még is mi a faszt akarnak Jimintől? És honnan, és mióta tudnak róla? Tegnap debütált még csak." értetlenkedett.
"Küldött a cégük a menedzseremnek képeket rólunk, amikor a sushi bárban voltunk négyen, de csak mi vagyunk ketten rajta, Jiminnel. Nagyon rákaptak a képekre és teljesen kifacsarták az egészet."
"Rólatok? Még is mi a szart, milyen szar pletykát akarnak rólatok kitalálni? Egy rapper meg egy model? Pff.. Hagyjuk.. Ezeknek nincs semmi kreativitásuk." morgott a fiatalabb.
"Nézd, én nem tartok ezektől a pletykáktól. Nem félek tőlük, nem érdekelnek, mert tudom, hogy nem igazak. De Jimin még csak most csöppent bele ebbe az egészbe, még egy napja sincs annak, hogy ebben a világban van. Szembesülni ezzel az egésszel, és még a velejáró kommentekkel és véleményekkel.. Főleg, amik az interneten mennek ilyen szituációkban. Tudod jól milyen elbaszott emberek vannak." magyarázta az idősebb, amíg Taehyung szótlanul hallgatva, piszkálta sütijét.
"Tudod, hogy a cégünk felbontotta velük a szerződést, igaz? Megmondom őszintén ezek után, nem csodálom, hogy ezzel a szarral akarnak visszavágni. Különösen most, hogy a cég új művészek és gyakornokok elindításán, felvételén dolgozik." beszélt tovább Yoongi.
"Én tönkreteszem őket, ha megpróbálnak Jiminnel csinálni valamit. Esküszöm, hogy kicsinálom őket. Sok mindenen ment keresztül, hogy modell lehessen, és nem fogom hagyni, hogy egy ilyen baszott szar cég ezt mind tönkretegye." morgott Taehyung.
"Szerinted közzéteszik azokat a képeket vagy csak fenyegetni próbálják a céget? Ugyanezt csinálták Lucas hyunggal is, megkérdezem tőle, hogy most ilyenkor mi van? Tényleg, a céges buli óta nem is találkoztam vele. Össze kéne fussak vele, nem tudod merre szokott lenni, ha bent van a cégnél?"
"Honnan kéne tudnom ezt Taehyung-ah? Nem neked kellene ezt tudnod? Hisz nagyon jó barátok vagytok."
"Sosem válaszol a hívásaimra, így honnan tudjam?" kérdezett vissza Taehyung.
"És te arra számítasz, hogy Én, mint kívülálló tudom?" kortyolt a kávéjába Yoongi.
"Miért lettél te is hirtelen ilyen flegma hyung? Mind a ketten ilyenek lesztek, ha megemlítelek titeket egymásnak." nézett Taehyung az idősebbre.
"Mond el őszintén hyung, mi van kettőtökkel? Mert kezdtek fej fájást okozni nekem."
"Semmi, csak szimplán a személyiségünk nem egyezik a másikéval." vont vállat nem törődve.
"Srácok, komolyan el kell mondanotok nekem egyszer, hogy még is mi van, mert ha nem én képes vagyok nektek randit csinálni, és olyan kínos lesz, mint még soha semmi." fenyegette meg a fiatalabb.
"Mintha eleve járnék randizni." nevetett fel Yoongi.
"És még te prédikálsz nekem arról, hogy picsa vagyok, amiért nem hívom el Jimint, amikor te úgy teszel, mintha nem akarnál Hoseok hyunggal randizni?" mutatott hyungja felé.
"Mi jól vagyunk, inkább aggódj a saját problémád miatt." mutatott a fiatalabbra vissza.
"Mindegy, takarítsuk ezt el, és pörgessük fel magunkat, hogy eltudjunk indulni a vidámparkba. Nem akarok száraz fának tűnni Jungkook vlogjában."
"Hadd igyam meg ezt a szart, te meg edd meg a sütid aztán menjünk." bökött a tányérra Yoongi.
"És amúgy mi a terved a Dispatch-vel?" kérdezte kíváncsian Taehyungot.
"Először szeretnék beszélni erről Jiminnel." felelt.
"Ezt követően megpróbálom kitudakolni, hogy a Dispatch még is mit tervez. Jobb lenne ha te is jobban odafigyelnél magadra, mert ez ugyanúgy árthat neked is, ahogyan Jiminnek. Nem tudok egyszerre két emberre figyelni és vigyázni, ezért bízom abban, hogy figyelsz majd hyung."
"Azta, most egy pillanatra úgy beszéltél, mint egy érett, felnőtt ember. Még a hideg is kirázott."
"Szemét vagy hyung!" nevetett Taehyung.
"Na, menjünk." biccentett az utca felé nevetve az idősebb.
....
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...