138 - vidámpark

339 29 3
                                    

third person

Amikor mind az öten a vidámpark bejáratánál találkoztak, Jimin, Hoseok és Jungkook furcsán bámulták a két idolt.

"Srácok, befestettétek a hajatokat? Hamarosan come back lesz vagy mi?" kérdezte Jimin, és egyetlen személyre nézett: Taehyungra.

"Nem, csak nem akarunk feltűnést kelteni, mivel nyilvánosság előtt vagyunk." válaszolta Taehyung, és mostanra még sötétbarnább haját összeborzolta.

"És ti azt gondoltátok, hogy az emberek nem veszik észre, hogy ti ketten, Kim Taehyung és Min Yoongi vagytok, ha festitek a hajatokat?" tette hozzá Hoseok.

"Miért, nem sikerült?" kérdezte Yoongi ezúttal, kissé összeborzolva a haját, mintha hirtelen zavarná az.

"Taehyung ötlete volt." tette hozzá.

"Igazából nem számít az, hogy kitalálta ki és hogy mennyire vált-e be. Csak ez egy tény, hogy ti ketten kiemelkedtek, és kétlem, hogy az emberek nem ismernek fel titeket. Minden esetre szép próbálkozás!" kuncogott Jungkook.

"Egyébként, mivel nem sok ember van itt, azt hiszem, több játékra is felülhetnénk, mint amit eredetileg terveztem!" tette hozzá boldogan.

"Nagyszerű! Alig várom, hogy a hullámvasúton üljek!" Hoseok úgy tapsolt, mint egy izgatott kisgyerek. A többiek pedig ugyanezt tették, kivéve Yoongit, aki csak mosolygott a fiatalabb lelkesedésén.

"Gyerünk!" emelte kezeit a levegőbe teljesen eksztázisba esve Jungkook, majd megindult a bejárat felé.

Amikor Jimin követni akarta a fiatalabbat, egy kéz hirtelen megragadta a csuklóját, amitől megfordult.

"Taehyung?"

"Hm?"

"Valami baj van?"

Taehyung ránézett, és elgondolkodott azon, hogy mit mondjon most.

"Észrevettél esetleg valami furcsát magad körül az elmúlt hetekben?"

"Őm, nem igazán. Miért?"

"Szóval nem, ennek örülök. Ne izguld túl a kérdésem, csak gondoltam megkérdezem, hogy nincsenek-e olyan nyomorékok, akik megpróbálnának közel kerülni hozzád, amióta tudod, híres vagy." Taehyung ugratóan kacsintott, hogy enyhítse a feszültséget.

"Pff.. Ennyi? Ne aggódj, még a kóbor macskák sem akarnak közel kerülni hozzám." nevette el magát.

"Jó! Ezt jó tudni. Azt hallottam, hogy a macskák nagyon válogatósak az emberekkel, így nem csodálkozom. De van ez az egy macska, aki mindenképpen szeret."

"Melyik macska?"

"Meow~" Taehyung macskákat megszégyenítő hanggal utalt magára, Jimin pedig hirtelen azt sem tudta mit reagáljon a fiatalabbra.

"Oké, itt az ideje annak, hogy menjünk!" szólalt meg hirtelen Taehyung.

"Miért vagy ilyen giccses?" grimaszolt Jimin.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now