64 - jimin álma

468 44 5
                                    

third person

Jimin már kora reggel talpon volt. A hatalmas stressz és a folytonos izgulás teljesen kikészítette őt. Fáradt és álmos volt a kialvatlanságtól, de annyira izgult, hogy az adrenalin túlpörgette a fiút és meg sem állt a lakásában. Tett-vett, takarított, rendet tett, s még főzött is, pedig semmi étvágya nem volt.

Még este kapott egy e-mailt, amiben elküldték, melyik céghez került be és hányra kellett mennie. A levél szerint délután volt jelenése a modell ügynökségnél. Mielőtt elindult volna felhívta barátait telefonon, akik hatalmas szeretet és biztató bombát dobva Jiminre, elindították a céghez.

Jimin már lassan egy órája ült a kihalt folyosón, ahova felkísérték, mondván nem sokára hívni fogják.

"Park Jimin?" lépett ki a nagy, fekete, bőrhatású ajtó mögül egy középkorú nő, s egyenesen a fiúra nézett.

"Igen, Én vagyok az." Jimin egyből felpattant a helyéről.

"Fáradj beljebb." biccentett a nő az irodája felé. Jimin aprót bólintott, majd be ment.

"Te voltál a CelebStar mostani kiadásának modellje, jól mondom?"

"Igen, én voltam."

"Hmm.. Értem.. Az eladási szám nem volt rossz, de lesz jobb is." jegyezte meg.

"Köszönöm Asszonyom!"

"Szeretnél dolgozni a Global Models-nél?"

"De hát azaz ország leghíresebb modellügynöksége." hüledezett. "Úgy értem... Én?"

"Ki más? Meg van az arcod és a tested is hozzá, miért ne mutatnád meg mindenkinek mid van, még képviselőid is lennének."

"Tényleg? Én szeretném ezt! De milyen koncepciót kell mutatnom Asszonyom?"

"Nos, megpróbálhatnál mondjuk kicsit.. érettebb lenni. Sokkal vonzóbb, egy komolyabb kiállás illik a testedhez, mint ez a fiatalos. Remélem érted mit beszélek."

"Úgy érti.."

"Igen, arról beszélek, akik mutatják a testüket.. ismered a dolgot. Sok modell ezt csinálja.. Ha a képviselők látják, hogy magabiztos vagy a bőrödben, és akár tíz százalékkal több esélyt is kapsz afelé, hogy érdeklődjenek irántad. Sőt, arra is, hogy rálessenek az önéletrajzodra."

"De nem hiszem, hogy megfelelnék ennek a koncepciónak Asszonyom." hajtotta le zavartan a fejét Jimin.

"Úgy gondolod?" vonta fel szemöldökeit a nő.

"I-igen, Asszonyom." hangja kezdett egyre halkabb lenni.

"Egy szabadúszó számára, aki még csak el sem kezdte a modellkedést, te aztán jó vagy magadhoz. Szerinted a modell véleménye számít, ha a kifutón van? Szerinted a modellnek van beleszólása, hogy mit viselnek majd, ha egy adott márkával dolgoznak?" a nő hangja egyre hangosabb volt.

"Nem Asszonyom, én csak.." kezdett volna szabadkozni, amikor a nő mit sem törődve a megilletődő Jiminnel, félbeszakította őt.

"Ha folytatni akarod és profi modell szeretnél lenni, abba kell hagynod azt, hogy mi lenne jó neked és mi nem. Tudod hány olyan törekvő modell haldoklik, mint te, azért, hogy betehessék a lábukat ebbe a cégbe?" mutatott végig a helyiségben, ezzel utalva a teljes épületre. "Egyszer szerepel az arcod egy divatlapban, és hirtelen úgy gondolod, meg kell hallgatnunk mit akarsz és mit nem?" a megvető hangjával, lenézően végig mérte az egyhelyben álldogáló fiút, aki alig mert még csak levegőt is venni.

"De, é-én nem erre gondoltam.." motyogta.

"Ezt tanácsként mondom neked Park Jimin. Ez a világ tele van farkasokkal, akik készen állnak arra, hogy bármikor lecsapjanak rád. Egy kis madárka vagy Jimin, használd a szárnyaidat és futtasd meg velük az ellenfeleidet. Neked ez az egyetlen lehetőséged: a szárnyad." a nő hangszíne visszafogottabb volt, de Jimin így sem tudta eldönteni, hogy most komolyan tanáccsal látta el, vagy csak gúnyolódott.

A helyiségben percekig tartó csönd honolt, amiben Jimin folyamatosan vívta a csatát magában. Végig gondolta az előbb elhangzott párbeszédet, amit a nővel folytatott. Jimin arca pedig másodpercek alatt változott meg és lett úrrá rajta a mérhetetlen düh és csalódottság. Legszívesebben sírt volna, de nem hagyhatta magát ennek a nőnek.

"Én nem fogom ezt bemutatni a képviselőknek." Jimin pedig végre megemberelte magát.

"Tessék?"

"Nem fogok elmenni oda, és azt tenni, amit mondasz, csak mert Te azt hiszed, minden modell tartozik neked azzal, mert kiszolgáltatottak neked. Talán lehet igazad van, hogy a modellek nem szólhatnak bele abba, hogy mit viseljenek a kifutókon, de most igen. A kifutó mögött van nevem, van eszem, és jogom van eldönteni, hogy milyen modell szeretnék lenni." Jimin rappereket megszégyenítő sebességgel osztotta a igazgatónőt.

"Köszönöm a tanácsát, de nincs szükségem senkire, hogy megvalósítsam az álmomat. További szép napot!" köpte oda még utolsóként, majd még azért a tiszteletet megadva meghajolt a nő előtt és el is hagyta az épületet.


....

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now