☽ third person ☾
Taehyung látva Jimin tweetjeit, gondolkodás nélkül megindult, hogy megkeresse őt. Abba viszont bele sem gondolt, hogy Jimin akárhol lehet.
Kisétált a teremből, ahol a party még javában tartott, s elindult a nagybejárat felé, viszont eszébe jutott a másik bejárat, ahol nincsennek kamerák, így ha ott megy ki az épületből nem veszik őt észre, a menedzsere pedig nem végzi ki holnapra.
"Taehyung-sshi!" neve hallatán hirtelen megtorpant.
"Oh, Seokjin hyung!" lepődött meg idősebb barátján. "Jól nézel ki hyung!" dicsérte meg.
"Mondtam már, hogy Jin hyung vagyok." veregette vállba Taehyungot.
"Namjoon hyungot hol hagytad?" érdeklődött.
"Még interjút ad." sóhajtott. "Az a nő mindenkit feltart. Majdnem lecsaptam én is." morogta, mire a fiatalabb elnevette magát.
"És mond csak Taehyung-sshi, te hova szöksz?" vonta fel szemöldökeit Jin.
"Oh, Én?! Sehova." vágta rá egyből. "Csak friss levegőt megyek szívni. Tudod sok az ember bent.. És izé.. Nincs levegő."
"Le akarsz lépni a partyról, jól mondom?"
Hallgatás : beleegyezés.
"Szerinted a biztonsági szolgálat nem látja, hogy kiszöksz? Amióta csinálod, tudnak róla." nevetett.
"Mi?"
"Gyerekek, mint te, ha kérdeznék úgy sem mondanád el. A menedzsered is tudta mindig, hogy mit csinálsz, csak sosem szólt róla neked, mert utánad küldte a személyzetet, hogy figyeljenek téged, nehogy valami bajod essen." magyarázta az idősebb.
"Honnan tudod ezt hyung?"
"Onnan, hogy a menedzsered egy jó barátom." felelte mosolyogva. "Olyan vagy neki, mintha az öccse lennél, szóval ne hazudj neki, ha legközelebb szökni próbálsz te gyerek."
"Jól van." forgatta szemeit Taehyung. Nyilván nem fogja elmondani, ha szökni szeretne.
"Amúgy meg nem vagyok gyerek, szóval ne hívj annak hyung!" morogta, mire Jin hangosan nevetni kezdett.
"Jól van gyerek." nevetett tovább. "Na, és hova szöksz?" biccentett. "Nem maradsz itt Yoongi fellépésén? Vagy te nem lépsz fel?"
"Már lemaradtál róla hyung. Én már felléptem vele." nevetett. "De Yoongi hyung tud róla, hogy lelépek."
"Hihetetlen vagy."
"Tudom hyung, sokan mondták már." nevetett tovább Taehyung.
"Valami különleges helyre mész most?" kíváncsiskodott az idősebb fiú.
"Miért jönni szeretnél?" vonta fel szemöldökeit.
"Menjek?" utánozta a fiatalabbat.
"NE KÖSZI." hadonászott hevesen kezeivel Taehyung.
"Gondoltam."
"Igazából keresni megyek valakit." Taehyung komolyabb hangsúlyra váltott.
"Valakit? Barát?"
"Nos, hívjuk inkább az én prédámnak."
"Préda?" nézett értetlenül Jin.
"Igen, mint egy nyuszi." bólogatott.
"És ez a préda. Tudod hol van?"
"Nem, ezért szeretném megkeresni hyung." sóhajtott.
"Miért nem hívod fel?"
"Nincs meg a száma." hajtotta le fejét Taehyung. Hülyén érezte magát ettől már megint. Rég el kellett volna kérnie Jimin számát.
"Ez vicces." szólalt meg hirtelen Jin.
"Micsoda hyung?"
"Namjoon amíg parkolóhelyet keresett, én előre jöttem és láttam az épület előtt egy gyereket, aki valakit keresett. De nem engedtem, hogy bejöjjön, mert nem volt meghívója és én sem ismertem." mesélte az idősebb.
"Valami Hoseok gyereket keresett, de Én azt sem ismerek, főleg itt nem." tette hozzá gyorsan.
"Ki volt az hyung?"
"Nem tudtam többet beszélgetni vele, pedig segíteni akartam neki, csak az a hülye nő megfogott, hogy ő interjúztatni szeretne." grimaszolt. "Utána viszont visszamentem hozzá, de már nem volt sehol. Az egyik őrt kérdeztem a srácról, azt mondta, hogy az utca végén lévő kisboltba ment be."
"Oh, baszki."
....
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...