☽ third person ☾
"Ez.. Ez nem lehető, igaz?"
"YG.. Yoon..Gi..?" motyogta Hoseok az orra alatt.
"Várj, ez pontok nélkül.. Yoongi?"
"Szóltál?"
"MI A.."
Hoseok olyan gyorsan felkapta a fejét, hogy majdnem kettétörte a nyakát, szíve pedig majdnem abbahagyta dobogását. Az egyik kezét a mellkasán tartotta, míg a másikat az oldalán úgy, mintha egy behatolónak jelezné, hogy ne kerüljön közel hozzá.
"Y-Yoongi, mit keresel itt?"
Yoongi vállat vont Hoseok kérdésére.
"Ebéd szünetet tartottunk, mert Bang PD-nim éhes lett."
"De..De hát akkor miért vagy itt? Nem kéne ebédelned? Velük?" értetlenkedett a fiatalabb.
"Éppen készültem menni, de megláttam Jungkookot és Jimin-sshit a meghallgatási terem előtt. Azt mondták, hogy a srácok elmennek enni, és megkértek, hogy jöjjek Én is. Azt is megemlítették, hogy itt vagy, és van valami mondanivalód."
Faszért szívatnak már megint.
"Oh, nos.. Izé.. Csak azt szerettem volna mondani, hogy.. Izé.. Köszönöm? Igen! Megakartam a köszönni."
Még is mi a faszt akarsz megköszönni neki Hoseok?
"Mit is? Nem tettem semmit, ez a Te érdemed."
"Csak azért, mert inspirációt jelented számomra, hogy ne adjam fel az álmomat. Amikor a színpadon voltam, azt gondoltam, hogy már a kezdetektől elrontom. De amikor ott láttalak, eszembe jutott, amikor debütáltál, és szurkoltam érted nagyon, jó a tévém előtt voltam, de tudod, mit akarok mondani. És amikor azt mondtad, hogy „eljöttél", azt gondoltam talán csak szurkolsz nekem, és ez is bizalmat adott nekem! Szóval köszönöm Yoongi."
"Hmm.. Nem tévedsz, tényleg szurkoltam neked."
A posztereken lévő sok álmodozás, sírás, sikoltozás és a házassági javaslatok és a sorok küldése ellenére Yoongi végül rámosolygott. Nem csak egy apró szűk mosoly vagy félénk mosoly volt, a fehér fogak teljesen kivirultak, szinte fülig értek, amitől Hoseok nem akart mást, csak sírni a helyszínen.
"Utállak Yoongi."
"Tessék?" lepődött meg az említett idol.
"Nagyon utállak."
"Ilyen hirtelen? Mondtam vagy csináltam valami rosszat?" érdeklődött tovább Yoongi.
Yoongi annyira elveszettnek tűnt, hogy Hoseok meg akarta húzni az arcát és nevetni akart. Nem tudja elhinni, hogy éppen láthatja Yoonginak ezt az oldalát. Milyen aranyos.
"Ez a baj. Hogy mindent jól mondasz." felelt.
"Ez mit jelent?"
Hoseok úgy döntött, hogy még egy kicsit húzza az idősebbet, ezért csak vállat vont, és felvette a táskáját, majd egyenesen az ajtó felé indult.
"Talán ha eljössz velünk enni, választ kapsz rá."
Tudta, hogy Yoongi mindig megnyeri őt, de arra gondolt, hogy ezúttal nem ő lesz az egyetlen, akinek a szíve zavarodott. Ketten játszották a játékot.
...
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...