☽ third person ☾
"Park Jimin, gyönyörű vagy, szép vagy, magas vagy. Már amennyire, de az vagy Park Jimin. Csodálatos vagy, és megtudod csinálni."
Egy nagy levegő vétellel lépett be a BigHit épületébe, majd azonnal az információs pultot célozta meg. Már előre eltervezte, hogy mit fog tenni a mai nap és teljes mértékben készen állt arra, hogy a lehető legjobban nyújtsa.
"Jó reggelt! Megkérdezhetem merre találom a cég HR osztályát?"
Az pult mögött lévő fiatal lány, Jimint zavarba ejtve mérte végig szemeivel, majd a mellette ülő, talán pár évvel idősebb lánynak odasúgott valamit, aki eddig szinte itt sem volt. Az idősebbik felnézett Jiminre, majd gyors szkennelést tett a fiún, s már vissza is esett az előző állapotába. A fiatalabbik csak sóhajtott egyet, majd a fiú felé fordult.
"Szívesen megmutatom neked az utat." lépett ki a pult mögül a lány. "Erre tessék." mutatott a jobb irányba, majd megindult.
Egy ismeretlen folyosón haladtak végig, amit Jimin egyáltalán nem is ismert még. Egy darabig csöndben sétáltak egymás mellett, amikor a fiatal lány megszólalt.
"Remélem nem gond, hogy megkérdezem, de a fotózásra jöttél?"
"Fotózás?"
"Igen, ma egy fotózás folyik a hatodik emeleten, a HR részlegnél. Azt hallottuk, hogy egy híres idol az, aki a BigHit nagykövete lett."
Nem úgy van, hogy nem árulhatna el belső információkat, mert az nem engedélyezett?
És mi az, hogy új nagykövet?"Tényleg? Ki azaz idol?"
"Az idol az T.."
"Jimin-sshi!"
Egy fekete ceruza szoknyát, valamint egy fehér blúzt viselő hölgy integetett felé. Miután közelebb ért a megtorpant fiúhoz, Jimin meglátta a hölgy zakóján lévő névtáblát.
"PD-nim?"
"Örülök, hogy végre találkozhatunk." köszöntötte kedvesen a hölgy.
"Én köszönöm, hogy hívtak." hajolt meg Jimin.
"Késő délután számítottam önre, de mivel már itt van, ne pazaroljuk az időt, beszéljünk a továbbiakról."
"Rendben." bólintott aprót a fiú.
Kim PD-nim kíséretében Jimin egy olyan helyre érkezett, ami egy kisebb konferencia teremhez hasonlított. Sőt, az is volt. Miután beléptek a helyiségbe, Jimin szembe találkozott négy számára ismeretlen emberrel. Két férfivel, akik kávéztak és a telefont nyomkodták, valamint két nőt is, akik az asztalnál ülve, papírokat néztek egymás mellé helyezve őket, amik úgy néztek ki, mintha különböző fotózási témák nyomtatott változatai lennének.
"Kim PD-nim, mi tartott ennyi ideig? Sujin meg akarja változtatni a fotózás témáját egy teljesen másra, ami nem trendi most. Kérem mondja meg neki, hogy ez nem jó ötlet." panaszkodott az egyik barna hajú, alacsony lány.
"Jiyoon, kérlek foglalj helyet. Szeretném bemutatni nektek Jimin-sshit." mutatott az említettre.
"Jimin, hadd mutassam be neked a project hivatalos csapatát." mutatott végig az asztalnál ülőkön.
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...