☽ third person ☾
"HOBAAA!!!"
"HOSEOK HYUNG!!"
"SRÁCOK ÚRISTEN!!!"
Miután a meghallgatásról a személyzet kikísérte Hoseokot, a folyosón meglátta két barátját, akik hatalmas mosollyal, tártkarokkal várták őt. Hatalmas sebességgel iramodott még a fiúk felé, majd ugrott boldogan a karjaikba.
"ANNYIRA BÜSZKE VAGYOK RÁD BABE! AZT HITTEM ELŐSZÖR, HOGY EZ NEM IS EGY MEGHALLGATÁS." nézett barátjára Jimin.
"IGEN?"
"HOSEOK HYUNG OLYAN CSODÁS VOLTÁL! MONDTAM, HOGY SIKERÜLNI FOG."
"KOO HA NEM LETTÉL VOLNA ITT EZ MEG SEM TÖRTÉNT VOLNA VELEM. KÖSZÖNÖM."
"NINCS MIT HYUNG!!"
"SZEMTELEN FLÖRTÖT IS LÁTTUK ÁM YOONGIVAL! MÁR ARRA GONDOLTAM, HOGY TELEPATIKUSAN ELSÍROM MAGAM NEKED."
"Hogyan tudtátok nézni, ahogy fellépek? Azt hittem, azt mondtad, hogy a személyzet kivételével senki nem mehet be?" nézett kérdően Jungkookra.
"Nos, szerencsére, amíg én és Jimin hyung az ajtó előtt várakoztunk, Henry Sunbae elhaladt mellettük, és Ő is beakart nézni a meghallgatásra!"
"Alattomos kis ördög! És Jiminie is! Mi történt az állásajánlattal?"
Jimin arca azonnal ragyogni kezdett az újonnan talált munkahely említésén.
"Nos, csak hogy tudd. Én leszek a BigHit, BigTalentLand nevű kis kidójának új nagykövete és modellje. Szintén én leszek az egyik úttörő modell, amellyel debütálni fognak, amint a kiadó megkezdi működését." mondta Jimin, miközben könnyelműen ellenőrizte ápolt körmeit.
"TESSÉK? ÚRISTEN JIMINIE EZ NAGYON NAGY DOLOG JÉZUSOM! AKKOR EZ AZT JELENTI, HOGY TE ÉS KOO EGY KIADÓNÁL LESZTEK?!!! MOST MÁR VAN KÉT HÍRES BARÁTOM!"
"De nem ez a munkám legjobb része."
"Még mindig van valami??"
"Taehyung-sshi lesz a nagykövet-társam. ÉS LESZ KÖZÖS FOTÓZÁSOM VELE HOLNAPP AHH!"
"MI A FASZ?!!! KOO TE TUDTÁL ERRŐL??"
"Nos, Jimin hyung mondta korábban, de én teljesen elvesztettem a hangomat a boldogságtól ahhoz, hogy gratulálni tudjak." nevette el magát Jungkook.
"MI A SZAR. KÉREK MÉG EGY ÖLELÉST!"
Ismét megölelték egymást, de most még szorosabban, s mindannyian ugráltak az örömtől. Ez a nap mindannyiuk számára nagy volt.
Miután befejezték az egymást átölelő sikoltozást. Hárman úgy döntöttek, hogy elmennek ünnepelni, így Hoseok kihozta a táskáját a váróteremből, majd megkereste a telefonját, hogy elmondhassa szüleinek a jó hírt, de a Jimin túlcsorduló szöveges üzeneteivel és egy ismeretlen üzenettel fogadta telefonja.
....
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...