☽ third person ☾
"Yoongi, te nézted Jungkook liveját ma?" kérdezte Lee producer, aki ügyesen átnézte a Yoongi nemrégiben írt dalszövegét.
Jelenleg Taehyung albumának előállításán dolgoztak. Elvileg a fiatal idol is velük volt egész nap, de amint befejezte a tervezetést, első dolga volt megkérdezni őket, hogy tud-e ma szünetet tartani. Így megállapodtak abban, hogy elmehet, de cserébe további terveket és dallamokat kell írnia, hogy dolgozni tudjanak tovább a projekten.
"Liveolt? Ez azt jelenti, hogy visszatért. Elmondta, hogy miért kért hirtelen szünetet?" érdeklődött Yoongi.
"Nem néztem meg az egészet, csak a stylist csapattól hallottam. Azt hiszem, mondott valamit olyan dolgokról, amelyeket megígért magának, hogy nem kellene tennie. Remélem, nem esett baja vagy bármi más." mesélte a producer.
"Ez még is mit jelent?" értetlenkedett az idol, mire Lee producer vállat vont.
"Honnan tudjam? A te barátod, nem? Nem beszéltél vele?"
"Került engem."
"Miért?"
"Nem tudom. Tök jól voltunk, amikor legutóbb kimentünk a vidámparkba, szóval nem tudom."
"Mondtál neki valamit?"
"Nem igazán, csak véletlenszerű dolgokról beszéltünk, például Taehyung visszatérési dátumáról, meg vettem neki egy plüsst. Ennyit tudok felidézni." sorolta Yoongi.
"Nos, talán ez sokkal személyesebb. Miért nem kérdezed meg tőle?"
"Megpróbáltam felhívni, de soha nem vette fel."
"Taehyung megpróbálta felhívni?"
"Meg persze, de Jungkookot még a legközelebbi barátai sem tudják elérni. Nagyon örülök, hogy most dolgozik. Talán később lehet beszélhetek vele."
Lee producer csak bólintott egyet, és folytatták a munkájukat tovább.
....
heyhey! istenem! iszonyatosan boldog vagyok.
végre tudtam új résszel jönni nektek, amivel nagyon sokat szenvedtem, de úgy látszik sikerült valamit összehoznom. elég rövid lett tudom, de azért remélem tetszett nektek. ezen kívül a könyv elérte a tizenkétezer nézettséget is, ami számomra hihetetlen. nagyon-nagyon köszönöm a csillagjaitokat és a kommenteket is !💜
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...