7

9.1K 426 62
                                    

Pamir arıyor...

Kenan _ Efendim kanka?

Pamir _ Lan iyi misin gelemedim dövüşe? Var mı sıkıntı?

Kenan _ Yok ya, biraz yara bere her zamanki gibi ama para para değil ki, kazandığıma değmedi.

Pamir _ Kanka istemiyorsun biliyorum ama başka çarende yok gibi. Yap şu işi  gitsin ya.

Kenan _ Lan neresinden tutsam elimde kalıyor, yanlışlığı bir yana ben heteroyum oğlum, çocuğa nasıl yanaşacağım  onu bile bilmiyorum.

Donör arıyor...

Kenan _ Oğlum dur donör şerefsizi arıyor ikinci hattan. Kapattım.

Telefonu kapatıp donörü cevapladım.

Kenan _ Efendim ?

Donör _ Buldun mu parayı?

Kenan _ Kardeşim  gözünü seveyim kabul et şu  ilik naklini, yemin ederim en kısa zamanda bulup vereceğim  o parayı sana.

Donör _ Yok ya ben de salaktım zaten, iliği alınca ortadan kaybolucan dimi?

Kenan _ Lan sen ne biçim insansın ? Küçücük çocuğun hayatı söz konusu senin derdin para olmuş, kardeşime bir şey olursa senin olmayan vicdanını sikerim şerefsiz.

Donör _ Boş yapma , bir hafta mühlet sana sonra daha da bulamazsın beni!

Suratıma kapanan telefonla sinirden deliye  döndüm. Kardeşim lösemi hastasıydı ve  ilik nakline ihtiyacı vardı. Onca aramaya rağmen uygun ilik bulunamamıştı, zaten bulunanlar da korkup vazgeçiyordu, şans eseri bu herifi ikna etmiştik ama o da vicdansızın teki çıkmıştı.

'orospu çocuğusun lan'

'bul o parayı Kenan bul o parayı'

Çalan telefona baktı.

'Sen eksiksin amına koyayım'

Kenan _ Evet?

Kağan _ Agrasifiz  bugün?Muayyen günümüz mü?

Kenan_Ne diyosun lan orospu çocuğu?

Kağan_Anama sövme ecdadını sikerim senin!

Kenan _Kes be, konuş derdin neyse?

Kağan_ Ali? Son durum? Dökül?

Kenan _ Senin amına koyayım ben, hepinizin amına koyayım!Ulan çocuk yetim amına koduğumun pezevengi.

Kağan _ Yani ? Sen ona acıyacağına kendine bak parayı vermezsem Melis ölecek.

Kenan _ Kes lan! Adını ağzına alma kardeşimin!

Kağan_ Kenan,bana martaval okuma, ya yap al parayı ya da başkasını bulacağım, için rahat edecekse söyleyeyim, sen olmasan da başkasıyla oynayacağım bu oyunu? Var mısın yok musun?

Kenan _ Varım amına koyayım  varım, Allah belamızı versin ki varım!

Kağan _ Güzel, ne yapacağını biliyorsun. Sonra para senin.


Delirtmeyin ulan beni

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin