Ciara - Paint it, Black...+
Bana O'nu bulun!! Diye kükredi adam öfkeyle, elinde ki rakamlarla dolu son sayfayı çevirip dosyayı sertçe kapatarak.
-Bana Kağan'ı bulun!!
Karşısında ki beş adamdan dördü emri aldığı gibi odadan çıkarken beşincisi kapanan kapının ardından masaya yaklaşarak konuştu.
-Efendim Kağan bey muhtemelen okuldadır, gelmek istemeyecektir bizimle. Okulda bir problem yaratmak doğru olur mu? Olaya polis karışabilir.
Adam öfkeli bakışlarını karşısında ki adamın gözleri ile buluşturdu. Nefret vardı yüzünde.
-Bana o çocuğu getir dedim! Ne gerekiyorsa yap gerekirse dayak at ama getir!Polis umurumda bile değil!
Dişlerini sıkarak yaptığı konuşmanın sonunda ayaktaki adam emrini başıyla onaylayıp hızla odayı terketti.
-Oğlum olarak doğduğun güne lanet olsun! Dua etki tek varisimsin ve ben mirasımı bir avuç çapulcuya bırakmak istemiyorum.Hastalıklı ruhunla beni tehdit etmek için gösterdiğin cesaretin bedelini en ağır biçimde ödeyeceksin !Belki bu sana yerini tekrar hatırlatır !
Bir kaç tuşa basıp telefonu kulağına götürdü.
-Mahzende ki odayı hazırlayın! Eskiden olduğu gibi.
2.
Arın-Kenan
Farklı iki noktadan çıkan farklı iki beden,Arın ve Kenan, ayrı ayrı okula doğru yol alırken, okul son ders zilinin çalmasını dakikalarla sayan öğrencilerle doluydu.
Bir kaç dakika ara ile iki adam birbirine eş zamanlarda okula varmış ve bahçe çıkışını gören caddenin karşındaki parkta yerlerini alıp birer banka oturmuştu .
Okul için son zil çaldığında ikisi de ayaklanırken kapının önünde garip bir hareketlenme farkettiler.
Siyah renkli bir panelvan araba, tıpkı film karesi gibi ürkütücü bir yavaşlıkla okulun çıkışına doğru yaklaşıp durdu. İnen binen yoktu.
Arın da Kenan da önce umursamayıp gözlerini tekrar okulun bahçesine çevirdiler.
Öğrenciler yavaş yavaş dağılmaya başlamışlardı.
Bahçe çıkışına doğru yürüyen Kağan ve Ali'yi yanyana gördüklerinde şaşırarak da olsa hareketlenip parktan yola doğru ilerlemeye başladılar .
Okul ile park arasından bir cadde geçiyordu. İkisi de karşıya geçmek için cadde boyunca akan yoğun trafiğin durmasını bekledi . Gözleri, Kağan ve Ali'nin bahçeden çıkması ile birlikte hareketlenen siyah araca kaydı .
Arın aklına gelen ihtimalle huzursuz olup Kağan'ın adını seslenerek arabaların durmasını beklemeden kendini yola attı . Arın akan trafikte panikle ilerlerlemeye çalışırken Kenan da ne olduğunu anlamasa bile Ali orada olduğu için caddeye atlayan Arın'ın peşinden atladı.
Bir taraftan ikisinin de gözleri siyah panelvanı keserken diğer taraftan Ali ile Kağan arasında gidip geliyordu.
Arabanın kapıları hızlıca açılıp içinden beş adam indi, Kağan'a doğru yürümeye başladıklarında Kağan onları çoktan farketmiş ve koluyla Ali'nin önüne siper alıp onu arkasına doğru çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
General Fiction'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...