64

2.7K 160 75
                                    

¿

Arın '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arın '

Fazladan on dakikadır onu bekliyordum. Bu akşam meyhanede olacaktık hep beraber. Kenan istemişti. Motorla alırım dediği için kırmayıp tamam demiştim. Yoksa bu havada motorla bir yere gitmek akıl işi değildi. Neyse ki gideceğimiz yer yakındı.

Arın _Alo Kenan? Neredesin ağaç oldum?

Kenan _Gördüm seni. Kapat.

Yüzüme kapanan telefona baktım sersemce. Bir zengin bebeği olarak alışkın değildim yüzüme telefon kapatılmasına. Gıcırdayan dişlerimi görmezden geldim.

Bir an sonra, beklediğim kaldırımın önüne yanaşıp aniden duran siyah motorluya baktım.

Başından çıkardığı siyah kaskının altından dağılan kahve siyah saçlarını  keyifle izledim. Hoştu. Oldukca.

-Selam.

-Selam.

Bir kaç adımda yanına ulaştım.

Göz kırptı. Kaskı uzatıp elime tutuşturdu.

Kenan-Hadi atla bakalım.

Arın-Sen?

Kaskı işaret ettim. Tek bir tane vardı.

Kenan-Senin için getirdim. Tak hadi.

Arın - Nefesim kesiliyor. Takmasam.

Kaskı elimden alıp önüne koydu. Oturduğu yerden poposunu kaldırıp yükselerek boynunda ki kalın atkıyı çıkarıp kışa rağmen boşta bıraktığım boynuma ve gerdanıma sıkıca doladı. Enseme uzanıp kapişonumu başıma geçirdi. İplerini bağladı. Yüzüme baktı.

-Şimdi gidebiliriz.

Ben ağzım açık bakarken elimi tutup arkasına doğru çekti beni.

Kenan - Anladım aşıksın bana, nefesin kesiliyor filan ama abartma hadi bin.

Suratımda ki  aptal ifadeye bakıp sırıttı.

Kenan-Aptalsın.

Arın-Evet.

Daha büyük sırıttı. Cidden aptaldım, çünkü yaptığı en ufacık hareket beni de harekete geçiriyordu. Acilen onunla sevişmek istiyordum ve hala ağzım açıktı. Aptaldım işte. Onun aptalı olmaya da daha şimdiden razıydım.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin