35

5.5K 285 73
                                    


.. fiğling in Di blanks...

...

Ali'

Telefonuma ard arda düşen bildirim sesleri ile uyanıp  gece lambasını yaktım. Yatakta doğrulup telefonuma uzanırken gelen mesajların Kenan'dan olması için içimden dua ettim . Zaten çok zor uyumuştum ve çok ağlamıştım. Tek isteğim cevap vermesi ve gerçeği söylemesiydi. Ekranı açmamla bilinmeyen bir numaradan gelen fotoğrafları görmem bir oldu.
Mesaj yoktu ama fotoğraf vardı. Gözlerim şokla büyüdü.

Hepsinde de Kenan ve ben vardık . Motorla beni okuldan alırken, Sosisli yerken, elimi dudağındaki yaraya koymuşken, beremi onun saçlarına takarken, beni kolunun altına alırken, birlikte gülerken ve Kenan  apartmanıma girerken. Mutluluğum her halimden belliydi.
Gözlerim doldu.

'Kenan gerçekten  bunu yaptın mı'

Yapmıştı belliki. Ve şu an bunları bana atanın da kim olduğunu anlamam çok zor değildi.

Saatlerdir Kenan'dan beklediğim o doğru  cevap işte tam buradaydı. İnanmak istememiştim oysaki.

-Kağan? Şey? Sensin değil mi?

-Akıllı çocuk.

-Şey ben öğrendim herşeyi. 

- İşimi kolaylaştırman iyi olmuş.

-Ama sen ne  yapmak istiyorsun ki?

-Ne istediğimi çoktandır biliyorsun Ali.

-Şey öyle değil, onu sormuyorum.Bu fotoğraflarla ne yapmak istediğini söyler misin lütfen?

-Her şeyi öğrendin madem Kenan'ı da öğrendin demektir. Önce sen  sorularımı cevaplayacaksın.

Kenan'ın adının geçmesi ile boğazıma oturan yumruyu yutkundum. Zaten Enis ile  anlamıştık ama saf gerçeği böyle  öğrenmek  daha farklı hissettirmişti.

Canım daha çok acıdı sanki ve bir şeyler koptu gitti içimden o an. Garipti his, daha acı ama daha huzurlu. Canım yansa da  gerçeği bilmenin  verdiği o huzurlu umuda sığınabilirdim artık ve   daha cesur  bir karar verebilirdim kendim için.

-Tamam, sor o zaman.

Neden kızgın olamıyordum . Neden hissettiğim tek duygu Kenan'a da  Kağan'a da kızgınlık değil kırgınlıktı sadece.

-Kenan'ı seviyor musun?

-Şey buna cevap veremem. Başka soru olsa.

- Neden eve aldın onu?

Annem her zaman evimizle ve evimizin içinde olanlarla ilgili sırcı olmam gerektiğini söylerdi.

-Şey buna da cevap verememki.

-Ama sen bana cevap verirsen ben de sana vereceğim Ali. Tekrar soruyorum, neden eve aldın Kenan'ı?

-Çünkü soğuktu. Çünkü anasonluydu. Çünkü görmek istemiştim . Oldu mu?

-Anasonlu mu?

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin