₺
Kenan_Amacın ne senin?
Arın _Sana da selam.
Kenan _Bırak ya.
Arın _Anlamadım?
Kenan _Niye açmıyorsun aramalarımı dünden beri?Hayırdır sen?
Arın _Görmedim,duymadım, bilmiyorum.
Kenan _Taşak mı geçiyorsun oğlum sen benimle?
Arın _Hayır,ne alaka?
Kenan _Oğlum bak tiribin de bir ayarı olur he , sebepsiz tirip mi olur lan?
Arın _Ya tirip atmıyorum dedim, ne yaftaladın beni yine.
Kenan _Niye kaçıyorsun benden o zaman?
Arın _Senden kaçmak?
Kenan - Bugün Melis'i görmeye gelmişsin.
Arın _Evet, annen aradı Melis seni soruyor dedi, geldim ben de, ne oldu? Rahatsız mı oldun gelmeyeyim mi ?
Kenan _Sikerim ama böyle tiribi.
Arın _Tirip atmıyorum.
Kenan _Lan atacaksan at eyvallah, naz yapıyor deyip çekeceğim bak, ama bari sebebini söyle de öyle çekeyim.
Arın_Ben ne naz yapacağım sana ya, git sevgiline söyle bu lafları sen.
Kenan _Lan ne sevgilisi oğlum ne geveliyorsun sen?
Arın _ Neyse ya tamam, boş konuşuyorum okey , rahatsız olmuşsun gelmemden de evine madem, gelmem bir daha dışarıda görürüm Melis'i.
Kenan _Lan onumu kastettim ben? Niye benim haberim yok geldiğinden? Neden beni beklemedin? Onu soruyorum.
Arın _Kenan sorması ayıptır ama soracağım, neden seni beklemem gerekiyor? Ya da sana haber vermem?
'neyinimki ben senin'
Kenan _Gerekmiyor ama hep beklerdin,ne değişti?
Arın _Sen.
Kenan _Ne? Bir dakika hani benimle ilgili değildi, bak işte bir şeye kızmışsın sen, ben biliyorum.
Arın _ Off, neyse çok uzadı, kavga etmek istemiyorum seninle lütfen, işim var hadi sonra konuşalım.
Kenan _Dur bir dur sen. İşin mişin yok senin.
Arın _???
Kenan _Ben sana daha önce ne dedim?
Arın _Ne dedin?
Kenan _Benden kaçarsan yaka paça alırım, geri getiririm seni dedim. Dedim mi?
Arın _Ee dedin, ne oldu evimi basıp yaka paça beni mi alacaksın?
Kenan_Ha şunu bileydin!
Arın _Yavaş bileydim.
Kenan _Kapının önündeyim aşağı in.
Arın _Ne?
Kenan _Ben arızaya bağlamadan önce dediğimi yap Arın.
Arın _Sallıyorsun şu an.
Kenan _Hee, evet güzelim sallıyorum, elimde tespih sinirden onu sallıyorum. Bak on dakika veriyorum sana geldin geldin gelmedin olacaklardan ben sorumlu değilim.
Yataktan çıkıp ön sokağa bakan cama doğru hızlıca yürüdü. Perdeyi aralayıp sokağa baktı. Bahçe çıkışında kapının tam önünde duran bedeni gördü. Motorunun üstüne dayanmış elinde telefon cama doğru bakıyordu.
Arın _Kenan sen delirdin mi ne işin var burada?
Kenan _Delirdim ulan, evde bir o yana bir bu yana dünden beri, işe gidiyorum bir ton sakarlık, aklım sende, ne oldu ne yaptım diye beynimi yaktım, in aşağı şimdi beraber yakacağız beynimizi,hadi.
Arın daha dudağını oynatmadan yüzüne kapandı telefon.Kenan'ı ilk defa böyle öfkeli görüyordu kendisine karşı.
Her zaman naif ve sıcaktı, zaman zaman özgüveninden gelen ukalalığı olsa da sonradan farkedip gönül almasını da iyi biliyordu Kenan.
Arın'a karşı herşey olmuştu ama öfkeli hiç olmamıştı.Kenan ne yapacağına güvenilemeyecek bir ses tonu ile içine kuşku saldığından daha fazla oyalanmadı, pijamalarının üstüne kalınca uzun bir hırka çekip sessizce evden çıktı Arın.
Bahçeyi adımlayıp kapıya geldiğinde nefesini bir alıp bir geri verdi. Her ne ise sebebi, kapısına kadar getirmişti Kenanı .
Bahçeden çıkıp sakin olmaya söz vererek ilerledi.Birbirlerini gördükleri an motordan kalkıp hızlı adımlarla Arın'ın üzerine doğru yürüdü Kenan. Yüz yüze geldikleri an elini Arın'ın ensesine dolayıp sıktı.
Alnını alnına dayadı.
Kenan - Oğlum sen benimle oyun mu oynuyorsun lan?
-Ne? ne diyorsun ne oyunu oynayacağım seninle? Dur bir ne yapıyorsun!?
Kenan elini iyice sıkıp Arın'ı biraz daha çekti kendine.
-Lan bana bak, kaç zamandır benimle ilgilendin ilgilenin, şimdi vaz mı geçtin he ne oldu?
-Kenan bir dakika bir bırak beni, ne oluyor şimdi? Anlamadımki.
-Lan neyini anlamadın. Anladın da işine mi gelmiyor başkasına mı kaydı gönlün ne oldu?
-Ya ne saçmalıyorsun sen, esas senin gönlün kaymış başkasına!!Yeter ama he!
Arın elini Kenan'ın göğsüne vurdu ittirmek ister gibi ama Kenan vuruştan etkilenmedi, duyduğu cümle ile irkilip serbest bıraktı Arın'ı.
Yüzüne doğru eğilip iki eliyle kavradığı yanaklarını avuçlarının içine sığdırıp gözlerinin içine baktı Arının.
-Ne demekmiş o? Kime kaymış benim gönlüm? Ne saçmalıyorsun oğlum sen?
Arın burnunu çekip artık engel olamadığı kırgın ifadesi ile karşılık verdi soruya.
Elini yumruk yapıp hafifçe vurdu Kenan'ın göğsüne bir kez daha . Sesinin kırık çıkmasına engel olamadı bu defa.
-Ne derdin var benimle ya!Söyle de bitsin bu işkence!
-İşkence!?
-İşkence evet!
-İşkence mi yapıyorum ben sana!?
-Evet!!
-Al sana işkence!!
Kenan'ın parmakları iyice sıktı avuçlarındaki narin çeneyi. Eğilip aniden dudaklarına kapandı Arın'ın.
Bir kaç saniye Arın tepkisiz kalınca dudaklarını daha hırsla bastırdı dudaklarına. Sonunda sertçe emip bıraktığı alt dudağına ufak bir öpücük daha bırakıp yüzüne baktı, tepkisini anlamak ister gibi süzdü Arın'ın gözlerini.
Arın önce şok olsada bir an sonra kendine geldi.
Tek elini Kenan'ın yanağına koyarken yumuşayan ifadesi ile baktı gözlerine.
Kendinden biraz daha uzun olan adama doğru uzandı. Nazikçe araladığı dudaklarıyla bu defa Arın kapattı Kenan'ın dudaklarını.
Öpüşleri derinleşirken gözleri kapandı ikisininde.
Arın'ın kolları Kenan'ın boynuna dolanırken, Kenan'ın elleri de onun beline ve sırtına sarılıp iyice kendine bastırdı bedenini.
Gitgide birbirlerini dahada sıkıca sahiplenirken solukları kesilene kadar kayboldular birbirlerinin ağızlarında.
Saldıkmı çocuğu na şimdi buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
Ficción General'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...