85

1.9K 119 17
                                    


<<

Enis '


-Off üşüdü üşüdü ayaklarım üşüdü.

-Ne yapıyorsun kurban olduğum ne yapıyorsun yine?

Şımarıkca söylediğim cümleye karşılık kapıda dikilip beni süzdü. Hiç oralı olmayıp başımı  yaptığım şeye çevirdim.

' hep bir şey yapıyorum sanki '

Elimle çekiştirdiğim kabloyu bir taraftan prize takmaya çalışırken diğer taraftan üşüyen ayaklarımı birbirine sürtüyordum.

Ona bakmadan konuştum.

-Kansızım ben kansız, üşüyor ayaklarım hep.

Göçmen'in evine yerleşeli kısa bir süre olmuştu ve havalar güzel olmasına rağmen her gece üşüyen ayaklarım yine üşüyordu.

Evde hem soba hem kombi vardı ve ben her akşam odamda ayaklarımı peteklerin arasına sıkıştırıp ısıtıyordum ama  kombi  tam da bugün bozulmuştu, ben de en eski usülle ayaklarımı ısıtmaya çalışıyordum.

Prize taktığım fön makinasını çalıştırıp çıplak ayaklarıma doğru eğildim.

Üstlerine tutup ısıtmaya çalışırken Göçmen'in saldığı kahkahayı duymamla başımı kaldırıp ona bakmam bir oldu.

Bana gülüyordu. Banyo kapısına yaslanmış iri yarı bedeniyle sarsılarak bana gülüyordu.

Kaşlarımı çatıp makinayı kapattım.

-Gülme.

-Gülüm sen napıyorsun?

-Ayaklarımı ısıtıyorum işte, ne yapıyor muşum?

Kaşlarımla burnumu aynı anda sıkıştırıp büzüştürdüm.

Safca verdiğim cevapla daha çok gülmeye başlayınca makinayı tekrar açıp yine ayaklarıma eğildim.

Hepsi onun yüzündendi zaten.

Küsmüştüm.

Bir saniye sonra önümde dikilen bedeni görüp makinayı tamamen kapatıp yere bıraktım. Başımı kaldırıp önünde doğrulup gözlerimi benden oldukca yukarıda duran yüzüne kaldırdım.
Işık saçan gözleri ile gülümserken kalbime inme indirecekti kaslı  totoşunu yediğim.

Bir haftadır buradaydım ve onunla uyumama hiç izin vermemişti.

'cani'
'kötü kalpli adam'

Bana ayırdığı odada uyumuştum hep ve ayaklarımın üşüdüğünü de sinirimden söylememiştim.

Gülümsemesi durulurken dudakları aralandı.

-Hep üşüyor muydu ayakların böyle?

-Evet ama kombiyi açıp peteklerin arasında ısıtıyordum odamda, şimdi kombide bozulmuş ne yapayım.

Burnumu büzünce iki parmağının arasına sıkıştırdı burnumu.

-Bırak hadi makinayı gel benimle uyu bu gece.

-Neöğy? Gözlerimi kocaman açınca gülümsedi.

-Daha çabuk ısınırsın yürü hadi, al yastığını odandan, gel yatıyorum ben.

-Seninle mi yatacağım yani ?

-Bir daha söylemem Enis.

-Tamam tamam.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin