Tanışın Enis'
¿
Enis '
Sınıfın kapısına yaslanmış günlerdir okula gelemediğim için göremediğim bal suratlı kankamı bekliyordum. Bir sürü dedikodu dolanıyordu ortada yine.
Son bir ayda tonla şey yaşanmıştı ama Kağan'la sevgili oldukları kısmını pek inandırıcı bulamamıştım. Çünkü onu en son gördüğümde hem Kağan'dan hem de Kenan'dan uzak durmaya çalışıyordu. Tabi yine de ben Kağan'a karşı hislerinin büyümeye başladığını çoktan farketmiştim, zaten Kağan da son zamanlarda okulda bir an olsun peşini bırakmamıştı.
Gözlerim etrafta gezindi. Bir an sonra Ali'yi gördüm.
Karşımda ki koridorun sonundan heyecanlı ve kıpkırmızı bir suratla bana koşarak gelen Ali'yi gördüğümde saat daha sabahın körüydü.
Okul koridorları yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Bugün haftanın son okul günüydü ve ben bir süredir şehir dışında olduğumdan okula gelememiş Ali'nin neler yaşadığını öğrenememiştim .Ali gelene kadar etrafımı saran dedikoducu gevezelerden duyduklarımsa tamamen uydurma gibiydi.
Ali'yi gördüğümde kocaman gülümsemesine karşılık kocaman gülümseyerek kollarımı açtım.
Koridorun köşesini döner dönmez bana koşarken hemen arkasından gelen ve onu sakince takip eden iri cüsseli belayı görmem de bir oldu. Ali bana koşarken Kağan da arkasına takılmış, elleri ceplerinde ağır adımlarla peşinden yürürüyordu. Gözlerini bana kitlemişti.
Öyle sert bakıyordu ki bir an kollarımı kapatsam iyi olacak diye düşünsem de kapatmadım.
'Sen yokken ben vardım aslan neden kapatacakmışım, çatla sen"
' 'Hehe, yaşasın kötülük' '
-Balımmmm, peteğimmm.
' 'hehe' '
' görürsün sen '
Kollarımı bana yiyecekmiş gibi bakan Kağan'a inat daha da açtım ve Ali'me yüksek sesle seslenmeye devam ettim.
Koşarak gelip kollarımın arasına girince sıkıca sarılıp gözlerimi sinsice bakarak Kağan' a çevirdim. Çenesini kıtlatıp dişlerini gıcırdattığına ve beni öldürmek istediğine o kadar emindim ki o an.
Söylenenler doğruydu. Kağan cidden Ali'ye aşıktı.
'vay beh'
-Balımmm. Çok özledim seni.
-Şey şey off ben de seni özledim. Ne zaman döndünüz?
-Dün gece balım.
-Teyzen nasıl oldu.
-Çok iyi balım çok iyi.
Tekrar kendime çekip sarıldım.
-Lan Ali balım feci özledim lan seni.
Ben bunları bülbül gibi şakırken Kağan dibimizde bitip sert ama sakin sıfatı ile sarılmamızı izledi, tam Ali'nin arkasında dikildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
General Fiction'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...