80

2.2K 122 5
                                    


Bir hafta sonra

Kenan _Güzelim , hadi?

Arın -Ne ne? dur Bi.

Kenan _Bitmedi mi süsün ? :)

Arın _Hayır,hem sana süsleniyorum, sus.

Kenan _Senin her halin güzel bana, boşa süslenme. İn artık hadi. Özledim.

Arın_Yaaa deme öyle(: Beş dakika sadece.

Telefonu kenara bırakıp aynaya son kez baktım. Hazırdım. Kapıyı çekip evden çıktım.

Bugün ilk özel randevumuzdu ve diğerleri ile bir plan yapmıştık. Hem bunca olandan sonra bir arada vakit geçirmek hem de ilişkimizi açıklamak istemiştik.

Çok heyecan yapmıştım. Öyle ki yavaş yavaş ısınmaya başlayan havalara ve üstümde ki ince cekete rağmen bir titreme almıştı.

Hızlıca bahçeden çıkıp motoruna yaslanmış beni bekleyen Kenan'a doğru yürüdüm.

Tam önünde durduğumda ayağa kalkıp benden biraz daha uzun olan boyuyla karşıladı beni. Gözlerimiz birleşti, gülümsememe engel olamadım.
Kollarını açıp başıyla kucağını işaret etti.
Kollarının arasına girip beline dolandığımda sımsıkı sarıldı bana.

Kenan -Güzelim.

Dudaklarımı boynuna bastırırken o da dudaklarını yanağıma bastırdı.

Arın-Çok yakışıklısın.

Gözlerim parlamıştı. Fit bedenine oturan ince siyah deri ceketinin altına giydiği dar siyah pantolonu ile - ki normalde bu kadar fit giyinmezdi - çok iyi görünüyordu.

Geri çekilip ellerini belime indirdi, beni kendine bastırıp dudaklarıma uzandı. Başımı geri çekip gülümsediğimde yaptığım harekete sinirlenerek değişen göz rengi ile birlikte bakışlarını gözlerime dikti.

Kenan _Ne bu şimdi?

Bir kaç saniye öncesi ile alakasız çıkan sert tondaki sesine şaşırarak gülümsememi yüzümden sildim.

Yanlış anlamıştı.

Arın _Etrafta insanlar var, beni biliyor herkes zaten ama sen belki..

Elini enseme sarıp  kendine çekmesi ile aralanan dudaklarıma yapışması bir oldu. Böylece yarım bıraktırdığı cümlemin ne kadar anlamsız olduğunu düşünüp içten içe keyifle gülümsedim.

Cesur olması güzeldi.

Sonunda yapışan dudaklarımızı ayırıp geri çekildi. Eli henüz boynumu okşuyorken gözleri dudaklarımda gezdi.

Kenan _Bal damlıyor ball.

Utanarak gülümsedim.

Motora uzanıp eline aldığı kaskı bana uzattı.

Kenan _Hadi tak bakalım şu kaskı.

Arın _Yaa ben daralırım onunla takmasam?

Kenan _Üşürsün bebeğim.

'Hee bebeğim diyorsun yani'

Arın _E çok ısrar ettin takayım bari. Hadi ver.

Kaskı alıp başıma geçirdim O da kendininkini takıp tekrar motora atladı. Arkasını patpatlayınca hemen bacağımı atıp ben de arkasına oturdum. Beline sarıldım. Yavaşça çalıştırdığı motoru ve çoktan uçuşa geçmiş kalplerimizle birlikte yola koyulduk. Uzun zamandan sonra diğerleri ile yakaladığımız  samimiyetle güzel bir gece geçirmek üzere yola koyulduk.

Bölüm Sonu

Bomba koyacağım mekana bombaağğ

Balsığnızzzz

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin