73

2.4K 145 24
                                    


Kağan'Ali

Kağan omuzuna düşen küçük  başının üstüne şevkatli  bir öpücük bıraktı Ali'sinin.
Darmadağın olmuş saçları boynuna değiyordu.
Avuç içini Ali'sinin terlemiş alnına bastırıp  saçlarını nazikçe geriye ittirdi.

İçinden yavaşça çıkıp küçük bedenini  kollarının arasına aldı.

İlk seferi için sert olduğunun farkındaydı ama onu böyle tutkuyla arzularken başka türlü sevemeyeceğini de biliyordu.

Aşırı cinsel uyarılmaya dayanamayıp kollarında bayılan Ali'sinin  minik bedenini sıkıca sarıp kucağına çekerek  yataktan çıktı.

Kucağında taşıdığı çocuğun alnı omuzuna  düşerken banyoya ilerledi.

Banyoya girip kucağında tuttuğu bedenle birlikte biraz sıcak suyun altında kaldı ve nazikçe temizledi.

Ali ayılır gibi olup kirpiklerini kırpıştırıp hemen  sonra tekrar gözlerini kapatıp  uykuya daldı.

Sıcak suyun altında yeterince kaldıktan sonra duşu kapatıp çıktı. Dolaptan çektiği havluyla bir kediyi sarar gibi sarıp kuruladı küçük bedeni.
Canını acıtmamaya özen göstererek yatağa bıraktı çocuğu. Derin bir uykuya dalmış gibi düzenli nefes alışverişlerini duyduğunda rahatladı biraz daha. Bebek gibi mışıl mışıl uyuyordu Ali'si.

Kurulanıp giyindi  ve  sonra da bebeğini giydirdi. Battaniyeye sarıp sıkıca sardı etrafını. Yastığa düşen derin uykudaki alnına uzanıp dudaklarını bastırdı.

'bebeğim'

'Seviyorum, çok seviyorum seni'

Burnunu çocuğun  saçlarına daldırıp uzun uzun koklarken gözlerini yumdu.Hayatında kokladığı en doyurucu kokuydu. İstemsizce gülümsedi.

'sana sahip olmayı haketmek  için ne yapmış olmalıyım'

Tekrar gözlerini açıp  yerinde doğruldu. Ayakta durup bir süre  uyuyan çocuğu izledi. Bir karar vermiş gibi kararlılıkla kaşlarını çattı .

Saate bakıp  odadan çıktı. Alt kata inip montunu giydi. Evden çıkıp motoruna bindi.

Çalıştırmadan önce telefonu çıkarıp tuşladı.

-Nursel annem yanına geliyorum hastanede misin?

Cevabı duyup telefonu kapattı. Motor çalıştığın da direksiyon hastaneyi gösteriyordu.

ק¶

Nazikçe araladı uykudan şişmiş gözlerini Ali . Öğlen olmuştu. Deliksiz bir uykudan anca uyanıyordu. Sıcaktı. Terlemişti küçük bedeni, sıcacık sarılıp sarmalanmış da olsa hala biraz acısı vardı.

Kalçasına ki ağrı yüzünden bir süre oturmakta sorun yaşayacağını düşündü. İçine sarmalandığı  battaniyeyi hafifçe yukarı kaldırıp çıplak olması gereken bedenine baktı.

Üzerine bir kaç beden büyük gelen siyah  tişörtü  görünce eliyle vücudunu yoklayıp kendini koklamaya çalıştı, mis gibi kokuyordu. Düşündü.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin