+Bir ay sonra...
+
Kenan _Parayı geri getiriyorum Kağan.
Kağan _Gerek olmadığını söyledim defalarca, mankafalı mısın sen?
Kenan_ Baban olacak o puştun peşine adam takmasına izin mi vereyim?
Kağan _Babam olacak o puşt, yurt dışına kaçtı polis baskınından kurtulup, unuttun mu? Kolay kolay da dönemeyecek.
Kenan_Farketmez , artık ilik nakli için para gerekmediğine göre paranı geri vereceğim.
Kağan _Seninle uğraşamam Kenan. Melis için o para, geri istemiyorum ne istersen yap ama geri almayacağım.
Kenan_Şerefsizsin.
Kağan _Aynen. Hadi düş yakamdan artık.
Kenan _Yine de Ali için gözüm üzerinde.
Kağan_Emin misin?
Kenan_Ne?
Kağan_Ali için gözünün üzerimde olduğuna.
Kenan _Ne sikim saçmalıyorsun yine.
Kağan _Düş yakamdan diyorum dingil herif.
Kenan _Parayı geri alacaksın.
Kağan _Siktir git ya..
++
Kenan''
++
Suratıma yayılan pis sırıtışa engel olamadım. Kağan'ı sinirlendirmek zahmetsiz ve eğlenceliydi.
Bazı şeyler değişmişti.
Babasının Kağan'ın üstüne adam saldığı o günün üzerinden neredeyse bir ay geçmişti. Karakolda verdiğimiz ifadeler sonrası ortaya çıkan gerçekler Ali'nin de benim de Kağan'a olan bakış açımızı değiştirmişti.
Babası hakkında öğrendiklerimiz, Kağan'ın çocukluğu ve annesi. Birde üstüne son yaptığım maça büyük bahisi yatıranın Kağan olduğunu öğrenmemiz tamamen şok etmişti bizi.
Sonrasında yaşananlarsa çok ani gelişmişti. Melis için bulunan donörün kim olduğunu bir kaç gün sonra yapılacak olan ilik naklinde öğrenecektik.
Ali çok merhametliydi ve bunca olandan sonra o pamuk şekeri kıvamında ki hayran olduğum kalbi ikimizi de affetmiş gibi görünüyordu, yine de ikimizden de hala uzak duruyordu. Bize güvenmiyordu ve yaptıklarımızdan sonra çok da haklıydı ama farkında olmadan ona karşı hislerim ilerlemişti ve hislerimin adını koyamasam da benden uzak kalmasını istemiyordum.
Garip biçimde Kağan'a karşı sempati duymaya başlamıştım . Yaşadığı hayat benimkininin yanında bir cehennemi andırsa da ikimizin de ortak bir acısı vardı. Babalarımız. Dahası onun Arın'dan başka arkadaşı bile yoktu.
Kağan'ın babası hakkında yapılan araştırmalarda kısa sürede bir çok yolsuzluğu çıkmıştı ortaya. Verilen yakalama emri ile birlikte bir baskın düzenlenmişdi ama babası bir şekilde bu baskından haberdar olup yurt dışına kaçmıştı. Belli bir kısım mal varlığına el konmuştu ve kalanlar içinde işleri şimdilik Kağan devralmıştı. Bense o günden beri parasını geri vermeye çalışıyordum ama asla kabul etmiyordu.
+++Kenan _Nerdesin?
Kağan_Sanane lan.
Kenan _Çocuklarla içiyoruz gelsene.
Kağan_ Ne zaman arkadaş olduk biz?
Kenan _Olmadık. Paranı vereceğim geri.
Kağan _Ya hadi Bi sal beni..
Kenan _Bak sen de istiyorsun.
Kağan _Aynen, gelip seni sikmek istiyorum.
Kenan_ Duygularımız karşılıklı.
Kağan _ Düş yakamdan artık dingil herif.
Kenan _He ben anladım sen korkuyorsun.
Kağan _Ne saçmalıyorsun gerizekalı.
Kenan _Acıtmam merak etme.
Kağan _Canına mı susadın?
Kenan _ Boşver. Diyorum ki arkadaşların olmasından ve onları sevmekten korkuyorsun. Korkaksın bence sen. Net.
Kağan _Bela mısın oğlum sen?
Kenan_Olabilir bakış açına göre değişir. Ama sen nereden bakarsam bakayım korkaksın.
Kağan _Tamam lan geliyorum söyle nerdesin amk nerdesin?
Kenan _Aferim oğluma, işte böyle, yola gel.
Kağan _Göt lalesi.
Kenan _Ben de seni.
Kenan _ Konum
__Bölüm Sonu__
🐧🐧🐧
Buralarda hep penguenler gezer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
General Fiction'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...