90

1.9K 121 31
                                    

Enis'

Asansörden inerken kucağıma çektiğim atıştırmalık poşetinden iki çeşit cips patlatmış ağzıma sokuşturmaya çalışıyordum.

Koridorun sonunda iri cüsseli sevgilimi görünce cipsi yanağıma sıkıştırıp izlemeye başladım.

Islak saçlarını dağıtmıştı, üstüne ceketini panikle giyişini ve kapıyı sertçe kapatışını izlerken cipsi ağzımda keyifle çevirdim.

Ne olmuştu?Evden kaçmıştım. Yine. Oda beni merak etmişti. Sırf şunu görmek için evden kaçıyordum.

Arkasını döndüğü an göz göze geldik, ben ifadesindeki paniğe dikkat kesilip olduğum yerde durmuşken bir taraftan cipsimi tıkınmaya devam ediyordum. Nasılsa birazcık kızar sonra tatlı dille anlatır sonra da öpüp koklayıp koynunda uyuturdu.

Üzerime doğru hızla yürümeye başladığında iki adım geriye attım kendimi.

Yanlış giden bir şey vardı.

Doğruya bu gece maç vardı yakındaki halı sahada ve holigan gibi azılı tipler olurdu genelde oynayanlar, şu an  tamda halı sahanın dağılma saatine denk gelmiştim ama akıllılık edip arkadan dolaşmıştım.

İfadesini süzdüm.

Gözleri çakmak çakmaktı.

-Enis!

Yutkundum.

-Ya ne ya?

-Ben sana!

Kaşlarımı inatla havaya kaldırıp cipsimi kıtırdatınca dudaklarını bir açıp bir kapattı.

-Ulan!

Başını sabır çeker gibi sağa çevirdi, sonra önüme kadar gelip durdu. Ağzımda çiğnediğim son lokmamı yutarken bana kızgınlıkla bakan gözlerine baktım.

-Ya ne yaptımki şimdi ben?

-Eve gir evde konuşacağız.

Ayağımı yere vurdum inatla.

-Sen de hep kızıyorsun,gelmiyorum.

Kaşları havalandı.

Parmağı kapıyı gösterdi.

-Eve gir çocuk.

-Çocuk değilim ben!

-Eve gir!

Kucağıma aldığım ne varsa eline alıp arkasını döndü ,tekrar kapıya yürüyüp açtı.

Bu defa daha sertti tonu, uzatmasam iyi olacak diye düşünüp peşine takıldım.

Ardından hızlıca eve girdim.

Kapıyı kapatır kapatmaz tekrar önüme dikilip beni kapıya sıkıştırdı.

Zaten yarısı kadardım, iyice kapıya verdim sırtımı ve gözlerimi ona diktim.

-Ama ya,off.

-Ben sana bu saatte bu semtte bir daha dışarı çıkmayacaksın dedim.

-Evet.

-Kaç defa dedim?

-Çok.

-Sen beni delirteceksin.

-Ama canım cips çekti.

-Lan çocuk sokak holigan dolu  oğlum , cips diye yerler seni lan. Nesini anlamadın hala bunun?!

Gözleri öfke kusuyordu ve öfkesinin içindeki endişeli korku kıvılcımlarını görebiliyordum. Evet bu defa biraz ileri gitmiştim.

-Ya ama ben unuttum maç olduğunu valla bak.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin