Kenan'
Arın'☘
Kenan_
-Gel bakalım gel, sen de baya dayanıksız çıktın be oğlum.Kolumu omuzuna doladığım beden hafifçe sallanarak yürümeye çalışıyor bir taraftan kendi kendine söylenip gülüyordu. Çok komik görünüyordu. Bedeni benim ki gibi ağır olmasa da boyu neredeyse bana yakındı.
-Arın adresini vermen gerek yoksa seni eve götüremem. Hadi toparlamaya çalış.
Hala toparlayıp cevap veremeyecek kadar sarhoş olmuştu.
Yola çıkıp durdum. Mekandan çıkarken taksi istemiştim. Farları görünce elim Arın'ın omuzunda yola indim. Diğer elimi kaldırdım.
Taksi durunca kapısını açıp arka koltuğa önce Arın'ı oturttum sonra kendim binip yine kolumu devamlı sağa sola kayan bedenine doladım. Taksiciye kendi evimin adresini verip arkama yaslandım . Tam on defa adresini hatırlasın diye zorlamıştım ama yaptığı tek şey sevimli sevimli sırıtıp mırıldanmak olmuştu . Annem bu gece hastanedeydi yine ve beni de zorla dışarı çıkarmıştı. Arın'ı eve götürüp ayılmasını bekleyecektim . Omuzuma düşen yüzüne baktım.
-Senin gibi hoş biri bunca zaman Kağana nasıl dayandı acaba?
Homurdanmaya devam ederken gözleri kapandı.
Bir kaç dakika sonra taksiden inmiş ve eve girmiştik. Işıkları açıp hala kolumda uyuklayan komik suratına baktım.
Annem sabah geldiğinde bir şokla karşılaşmasın diye direk odama götürüp yatağa yatırdım. Kuvvetim yerinde olmasına rağmen beni baya yormuştu. Eli ayağı, uyuyup kalana kadar durmamıştı çünkü. Sevmiştim sanırım onu.
Sıcak bir enerjisi vardı.
Yatağın başına oturup Arın'a baktım. Uyanacak gibi durmuyordu. Girip duş aldım, altıma rahat bir şeyler çekip dolaptan uzun bol bir tişört çıkardım.
Saçlarımı kuruyana kadar Arın'ın pantolon ve bol kazağını çıkarıp kendi tişörtümü giydirdim. Huzursuzlandığı için altına bir şey giydirememiştim ama benden biraz kısa olduğu için tişörtüm kalçasına inmişti. Eşyasını sandalyeye astım.
Yatakta yan dönmüş, kolunu bacağını ayrı ayrı yerlere uzatıp yatağın ortasını kaplamıştı. Neyse ki çift kişilik bir yataktı. Uzanıp biraz kenara ittirdim bedenini. Yatağa uzandım. Telefonumu alıp Kağan'a mesaj attım .Yolda arayıp adresi ondan almayı düşünmüştüm ama
Ali'ye gittiğini bildiğim için araya girmeye çalışıyor gibi olmak istememiştim.Kenan_Arın benim evde çok sarhoş oldu zil zurna uyuyor ama iyi, sabah ayılınca bırakacağım evine merak etme.
Flaşı açıp Arın'ın yüzünün halini çekip bir emoji eşliğinde fotoğrafını attım.
Kağan _ Sabah gelip alırım onu, uyanınca haber ver bana.
Kenan_Korkma bir şey yapmam kankana, bir sal çocuğu. Ben bırakırım.
Kağan _ Arasın beni uyanınca. Bela olurum başına ona göre.
Kenan_ 🤝
Son mesajı yollayıp telefonu köşeye bıraktım. Işığı kapatıp yatağa uzandım. Biraz kırıklığım olsa da artık Ali için endişe etmem gerekmeyecekti çünkü bu gece rakıları yuvarlarken anlamıştım ki Kağan Ali'ye ciddi ciddi aşıktı.
Kendi duygularımı tartmıştım Kağan'ın duyguları yanında benimki henüz başlangıç seviyesi sayılırdı ve dahası Ali'nin Kağan'ı seçtiğini çoktandır hissediyordum. Geri çekilmekten başka bir şansım yoktu. Başlamadan bitmesi en uygunu olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
Genel Kurgu'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...