Evden gizlice kaçıp ayağıma düşen paçalarımı tuta tuta kapıdan fırladım.
Göçmen abi sobayı yakıp çorbayı pişirmeye koyduktan sonra duşa girmişti. Canım cola çekmişti ama evde yoktu. Evden çıkma dediği halde dayanamayıp o duştayken gizlice kaçmıştım. O çıkmadan dönmem lazımdı.
Yola inip sağa sola baktım. Garip bir yerdi burası ama işi gücü yerinde olmasına rağmen burada yaşamayı seçmesi daha da garipti.
'buralarda bir market filan olmalı'
Etrafa baka baka yürüdüğüm sokağın sonunda bir bakkal bulup içeri daldım sonrada istediğim abur cubur ne varsa kucaklayıp burnumu çeke çeke geri yola koyuldum.
Saat biraz geçti ve etraf çok tenhaydı,daha önceki kalışlarımda sokağa hiç çıkmamıştım ve ilk defa böyle bir yerde bulunmak beni biraz tedirgin etse de umursamamaya çalışarak hızlıca yürümeye devam ettim. Taki o sesi duyana kadar.
"-Şş prenses nereye böyle?"
Etrafta benden başka insan olmadığını hesap ederken lafı üstüme alınıp kaşlarımı çatarak sesin geldiği yöne doğru döndüm.
Barzonun biri kırmızı eski bir panelvandan sarkmış sırıtarak bana bakıyordu. Önce bir tedirgin olsamda eve çok yakınım, rahatca kaçabileceğimi düşünüp çemkirdim.
"-Prenses babandır dede kılıklı, püğ"
'hahahahaha'
Gayet ciddi söylediğim lafıma karşılık tepki olarak attığı kahkahanın sesi sinir bozucuydu. Tam bir cevap daha vermeye hazırlanırken arabanın kapısı açılıp deve gibi iki adam inince yerimde donup kaldım. Hem sırıtıp hem birbirlerini dürterek bana doğru yürümeye başladıklarında bir kaç adım geri attım korkuyla. Bu şaka değildi. Burada filmde çekilmiyordu. Etrafa bakındım. Sessizlikten başka bir şey duyulmuyordu
'off Göçmen abi çıkma demişti aptal kafam'
Hem yavaşça yaklaşıp hem konuşuyorlardı.
"-Prenseslerden daha güzelsin maşallah güzelim"
"-Hele o sarı saçların yokmu"
"-Pek de küçüksün , şimdi senin tüyün neyinde bitmemiştir. Tam çıtır off azdım ulan."
"-Kızlar halt etmiş şu tatlılığa bak be."
Daha uzun boylu olan bu cümlesi ile yanındakine sırıttığında durumun ciddiyetini kavradım, korkudan tüylerim diken diken olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
Fiction générale'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...