55

3.3K 198 121
                                    


Down Low Babe...

Ali'

Bütün akşam gözüm telefonla tv arasında gezindi . Kağan'ın her saat başı aramasına ya da evimin önüne gelmesine son bir aydır çok alışmıştım sanırım ve şimdi ilk defa kendimi o yazmayıp aramayınca boşlukta hissettim . Yoksa yorulmuş muydu kendini affettirmeye çalışmaktan. Yorulmam ben demişti. Beni kandır mışmıydı.

Oturduğum yere iyice çökerken dudaklarım aşağı büzüştü. Vazgeçtiğini düşünmek istemsizce kalbimi acıtmıştı. Bir kez daha  arkasını dönüp gittiğini görmek de.

Sabah okul vardı uyumam lazımdı ama düşünmekten bir türlü uyuyamamıştım. Kemirmekten tırnak kalmamıştı parmak uçlarımda.

Son kez tv ye bakıp kapattım. Kenan Kağan'ı çağırdığına ve bu saate kadar sesi çıkmadığına göre ne yapıyorlardı?

Kenan 'içiyoruz çocuklarla' demişti. Kağan da onlarla birlikte içiyordu o halde. Aslında hiç anlaşamazlardı ama o günkü olaydan sonra sanırım biraz değişmişti ikisi de birbirine karşı.

Koltuk da doğrulup ayaklarımı yere sarkıttım . Gözlerim saate kaydı. İbre  on ikiyi  vurunca daha fazla dayanamayıp telefonuma uzandım. Zaten duygularım beni yeterince zorlarken daha ne kadar tutabilirim ki kendimi.


00.00

İkinci dublesini yarılandığında Kenan'ın niyeti çoktan anlaşılmıştı, hem parayı geri vermek hem de aradaki buzları eritmek niyetindeydi. Kenan'ın ve arkadaşlarının dostane yaklaşımına karşılık önce Arın yumuşayıp masaya ve sohbete ortak olmuştu. Kağan ise içmekle ve dinlemekle yetiniyordu.
Bu  durum onu şaşırtsa ve aklı Ali de olsada  hoşuna gitmişti ve uyum sağlamaya çalışmıştı. Arkadaşı ve  ailesi olmayan, sevilmeyip korkulan  biri olarak, birden bire  kendini böyle sıcak bir arkadaş ortamının içinde yabancı bulmuş olsada hoşuna gitmişti. Yine de aklı Ali'deydi.

Bir aydır okulda, mahallede, sokakta sürekli yaklaşmaya çalıştığı Ali'sinde. Artık biliyordu ki tek isteği onun güzel kalbiydi. Ne kadar gerekirse beklemeye ve artık doğru olan şeyleri yapmaya söz vermişti kendisine.Ali'ye de söz vermişti.

İlaçlarını aksatmıyor gitmem dediği doktor seanslarını kaçırmıyordu. Ali'nin kalbini kazanana ve kendisini affettirene kadar vazgeçmeyecekti.
Böyle söz vermişti.

Alkolle başlanan sohbetli gecede Kenan'ın da Ali'ye karşı duyguları olduğunu anlasa da  kendisinin ki  gibi yoğun olmadığını farketmişti.

Kenan muhtemelen sadece hoşlanıyordu. Düşünmeyi bıraktı. Bir  yudum daha aldı. Arkasına yaslanıp tek kolunu sandalyenin arkasına atıp bacaklarını genişçe açıp rahatlamaya çalıştı. Arın'a baktı. Kenan'a bir şeyler anlatmakla meşguldü. Daha şimdiden iyi anlaşmışlardı.

Saate kaydı gözleri. İbre on ikiye vuruyordu . Ali uyumuş muydu acaba? O an gelen bildirim sesi ile  bardağı bırakıp telefona uzandı. Mesajı açtı.

Ali'm_ Kağan.

Kağan _ Ali? İyi misin bir sorun mu var?

Ali'm _Uyuyamıyorum😐

Kağan bıyık altından gülümsedi. Ali ilk defa ona kendi isteği ile mesaj atıyordu.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin