~~~
Ali'
Henüz dersin bitmesine az bir vakit vardı, mesaj titreşimiyle kıpırdaşan elime doğru eğildim. Mesajı açıp telefonu dizlerime koydum.Bir süredir konuşmamıştık.
Kenan _Civciv.
Civciv_Şey efendim.
Kenan _İyi misin?
Civciv_Şey evet, mm, şey peki sen?
Kenan _İyiyim. Küs müyüz?
Civciv _Iıh değiliz.
Kenan_Söylemek istediğim bir şey var ama seni huzursuz etmekten korkuyorum.
Civciv _Öyle düşünme, söyle lütfen.
Kenan _Özürdilerim Ali. Herşey için. Çok geç biliyorum, sen de çoktan affettin zaten beni ama yine de söylemek istedim.
Civciv _Şey ne diyeceğimi bilemedim.
Kenan_Deme bir şey. Sadece arkadaşın olabilmek istiyorum. Beni dert etme olur mu, mutlu ol.
Civciv _Kenan.
Kenan _Söyle altın sarısı civcivim.
Civciv _Sen de üzülme lütfen olur mu?
Kenan_İyiyim ben merak etme civcivim.
Civciv_Şey aslında benim de söylemek istediğim bir şey var.
Kenan _Söyle Alişim.
Civciv _Kağan olmasaydı belki de seni sevebilirdim.
Kenan _Züğürt tesellisi mi bu (:
Civciv_Gülme ben ciddiyim. Kağan benim ilkim. Eğer onu hiç tanımamış olsaydım seni sevebilirdim. Ama kalbim ona ait. Senin de üzülmeni istemiyorum. Uzak kalmaya çalıştım hep. Özürdilerim.
Kenan _ Dileme Alişim. Hepsi benim hatam.
Civciv_ Özür dilerim üzülme lütfen.
Kenan _Dileme dedim, çoktan anladım zaten Kağan'ı sevdiğini ben.
Civciv_Şey evet hem de çok.
Kenan_Gerçeği söyleyebilmen çok güzel. Neyse, boşverelim bunu artık, yarın geliyormuşsunuz Arın söyledi.
Civciv _Şey evet. İyi olacak mısın bizi görünce?
Kenan _Evet. Bana güven olur mu? Söz veriyorum tıpkı senin ki gibi güzel bir aşk hikayesi yazacağım kendime (:
Civciv _Ben de keyifle okuyacağım o halde (:
Kenan _Arkadaş mıyız?
Civciv _Sonsuz (:
Kenan _Civcivim benim, teşekkür ederim Ali.
Civciv _Şey bende (:Kenan _❣️❣️ 👋
Civciv _ 🤗✈️
®Bu günlerde telefonum hiç susmuyordu Kenan'ın benden hoşlandığını biliyordum ve Kağan ile olan durumumuzun onu üzeceğini düşünüp uzak kalmaya çalışıyordum ama sanki kader tersine işliyordu. Kağan ve Kenan para mevzusu ile ilgili görüşmeye başladığından beri iyi anlaşmaya başlamışlardı.
Kenan'ın defalarca parayı geri vermeye çalıştığını Kağan'ın da inatla almadığını biliyordum. Bu durum aralarında bir arkadaşlık başlatmış gibiydi.
Bu durumu aşmaya çalıştığım bir zamanda Kenan'ın bizi davet etmesi ve böyle mesajlar yazması içimi rahatlatmıştı. Çünkü onun da üzülmesini istemiyordum.
'Kenan umarım gerçekten sevebileceğin birini bulur ve onunla çok mutlu olursun'
Mesajı kapatıp derse odaklandım.
Kolumu dürten elle arkama döndüm.
Enis_Balım uçtun yine?
Sırıtıyordu.
Ali_Gülme Enisss.
Enis _Hehe. Sus. Önüne dön ısırırım kafanı bak.
Kaşlarımı çatıp burnumu büzdüm.
Ali_Zebaniye söylerim seni.
Enis_Hain. Bana da sevgili.
Ali _Zebani.
Enis _Görürsün sen. Attan büyük fil vardır. Bulacağım o fili. Hehe.
Kaşlarımı iyice çattım.
Hemen susup eliyle dudağına fermuar çekti.
Önüme dönüp gülmeye başladım. Bir saniye sonra zil çaldı. Birlikte gülmeye devam ederken açılan kapıda dikilen ve çoktan bizi gözlemeye başlamış Kağan'ı görmemiz bir oldu. Biz gülüyorduk ama o her zaman ki gibi ciddiydi.
Başıma sağlam bir bela mı almıştım?Evet.
Ve bununla aşırı mutluydum.
|||
¿¿¿
🍐Enis gibi bir minnağın yanına da anca benim gibi bir fil gider ama başım bağlı..
O halde o fil hangi fil olsa ki Genjler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
Fiksi Umum'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...