Kağan
Arın 'dan
Kenan ile olan gürültülü karşılaşmamız sonrası hastanede ki işimiz biter bitmez eve attık kendimizi.Güç bela zapt ettiğim Kağan' ı burada salmıştım artık . Kenara geçip kızgın bir boğa gibi sinirini boşaltana kadar sağı solu tekmelemesini izledim . Sonunda biraz sakinleştiğinde karşıma geçip oturdu.
-Bak ,daha üstüme gelme benim, hastane dedin gittim , seansını yaptı, randevusunu verdi ,ilacımı yazdı ,bitti gitti.
Ona doğru eğilip gözlerinin içine baktım.
-Gideceksin randevularına .Söz verdin bana .
-Gitmeyeceğim Arın üzerime gelme.
Hastanede ki o son karşılaşmadan beri bir gariplik vardı üzerinde.
Öfkesi normal bir öfke değildi. Her zaman dışarıya yönelik olan öfkesi bu defa içe doğru akıyordu. Kenanla ilgili değildi sadece. Biliyordum. Garipti.-Neydi hastanede ki o halin?
-Arın ne diyorsun yine ,o piç herifi mi diyosun ne diyosun?
-Yok o normal bir durum , klasik erkek düşmanlığı işte , ben o sonda ki bakışmayı diyorum,çocuğa bakışın neydi öyle ? Ondan mı gitmek istemiyorsun bir daha hastaneye ,karşılaşmamak için?
-Arın ne saçmalamaya başladın yine!
-Soruma cevap ver Kağan?Çocuktan mı etkilendin?Vicdanın mı rahatsız oldu ne oldu kanka ,bir şey yok deme var , o bakış bakış değildi ve şu anki öfken de normal değil, dökül?
Bir sinirle ayağa kalkıp bu seferde önümüzde ki küçük masayı tekmeledi . Gergince kendi etrafında dönüp elleri ile başının iki yanını sıkıştırıp ensesinden geçti ve tekrar bana döndü.
-Melis miydi o?Kenan'ın hasta olan kardeşi miydi? He!?
Başımı usulca sallayarak onayladım. Öfkesinin sebebini biliyordum.
Elini gergince yüzünde gezdirip seğiren çenesini kavrayıp sıktı.
-Sikeyim.Çok ağladı.Babasına ne olmuş lan bunların?
Biliyordum.
Yaşadığı her şeye rağmen babasına değil annesine benzediğini ve içinde bir yerlerde derinlere gömdüğü merhamet duygusu olduğu biliyordum. O hasta değildi, sadece annesinin kaybını ve babası ile yaşadığı travmayı atlatmak da zorlanan, bunu da öfke ve ego olarak dışarı vuran biriydi. Vicdanını kaybetmemişti sadece çok derinlere gömmüştü.-Annesini başka bir kadınla aldatmış , bir sürü borç takmış, sonra da sırra kadem basmış, terketmiş onları.
Biraz daha öne eğildim. Bu son söyleyeceğim biraz acımasız olacaktı ama içinde ki iyiyi tekrar görmek istiyordum artık.
-Tıpkı babanın annene yaptığı gibi Kağan öyle değil mi?
Bir kez daha tekmeledi masayı.
-Ulan!
Kağan odanın içinde volta atarken sessizce izledim. Durup tekrar bana baktı.
-Benim niye haberim yok lan bu detaylardan?
-Hiç sormadın ki Kağan ,aklını Ali'yi sikmekle bozmuştun o ara çünkü, hatırladın mı?
Çok ileri gidiyordum ve ilk defa durmam gereken yeri es geçmiştim. Ama bu onun iyiliği içindi.
Bu son söylediğim ile elini yumruk yapıp üzerime geldi, ateş saçan hareleri ile baktı yüzüme. Defalarca tekmelediği masaya bu defa yumruğunu geçirdi.
-İleri gidiyorsun, çok ileri gidiyorsun! dur artık lan!
Dönüp bir tekme daha geçirdi masaya ve masanın ileri fırlayıp devrilmesine sebep oldu.
Biraz gerilsem de sakin kalmaya çalıştım. İlk defa bana bu kadar yükseliyordu.
Aslında verdiği tepkiler vermesini hep istediğim tepkilerdi çünkü bu sefer öfkesi başkasına değildi, kendineydi,ilk defa vicdanı onu rahatsız ediyordu, çünkü o küçük çocukla kendisi arasında bağ kurmuştu.
Sonunda birinin acısı ile bağ kurup öfke ile de olsa tepki vermişti.
Ayağa kalkıp önünde durdum, gözlerinin içine baktım. Bir karar vermeye çalışıyor gibiydi. Diliyle dişlerinin üzerinde gezinip dudağının kenarını yalayıp kaldı.
-Ali'yi görmem lazım lan benim.
Ceketini aldı. Kapıya yürüdü çıkmadan son kez bana döndü.
-Çocuğun ilik nakli için...
Nefeslendi.
-Gereken para neyse,ben ayarlıycam onu, sen de beni açık etmeden Kenan'a vermenin bir yolunu bulacaksın. Bu konu da aramızda kalacak.
Sonuna kadar açtığı kapı ardından sert şekilde kapanırken ben de son söylediği cümlenin şoku ile açılan ağzımı kapatıyordum.
Sonunda canavar kalbi küçük bir çocuğa yenik düşmüştü.
__Bölüm Sonu__
Kekoboy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safir {Tamamlandı}
Ficção Geral'' Üzerimde uyur musun? '' Yüzüme dikkatle baktı, '' Ali'm çok ağırım '' ' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' ' Melek gülüşü yüzüne yayıldı,o kusursuzdu. Kolları ile sardığı, çarşafların arasında ki çıplak bedenimi, nazikçe altına çekti ve u...