65

2.9K 154 102
                                    

Ali'

~

Kağan - Güzelim?

Ali-Ih.

Kağan - Daha iyi misin?

Ali-Şey hıhı.

Kağan - Ali'm gitmeyelim, iyi değilsin sen.

Ali-Gidelim gidelim. İyiyim gerçekten.

Bana baktı dikkatlice.

Kağan - Gitmek zorunda değiliz. Arıyorum Kenan'ı.

Enis - Balım Kağan doğru söylüyor. Böyle bir şeyin üstüne evde dinlensen daha iyi olur. Ben de kalırım seninle istersen gece.

Anında Kağan'ın kesik kaşı havalandı Enis'e dikti bakışlarını.

Kağan-Gece? Kalırsın?

Enis - Hiee evet. Noolmuş?

Enis burnunu büzüştürüp çenesini isyan eder gibi kaldırınca gülmeye başladım.İkisi çok komikti atışırken.

Gece annem evdeydi. İkisi de bizde kalsa annem muhtemelen izin verirdi ama ben olanları unutmak için dışarıda olmayı tercih ederdim. Ayrıca Enis'in doğum günüydü güzel bir akşamı hakediyordu en yakın arkadaşım.

-Ama şey vallahi ben iyiyim. Zaten evde kalmak istemiyorum bu gece. Bir şeyler yapmak iyi gelecek bana.

Kağan'a baktım, kirpiklerimi kırpıştırıp gözlerimi üst üste açıp kapatınca dayanamayıp hemen yumuşadı.

-Anlaşıldı. Tamam madem istiyorsun, gidelim o zaman.

Evdeydik, annem henüz işten dönmemişti. Enis de eşyalarını alıp bize gelince beraber hazırlanmıştık. Gittiğimiz mekana uygun rahat bir şeyler giymiştik ikimiz de. Kağan ise her zaman ki gibi siyahlar içinde gelmişti bizi almaya. Tek fark bu defa bordo slim bir bere vardı başını kapatan. Tam kaşlarının kavisi üzerinden geçen ucuyla, kesik sağ kaşını daha da belli etmişti. Üstünde ki siyah, kısa ve dar ceketi bedenine tam oturmuştu.

Yutkundum. Aklımdan geçen tek kelime yine 'seksi' olmuştu. Gözlerim öylesine dalmış, yüzünde hayranlıkla gezerken ne kadar yakışıklı olduğunu düşündüm son kez. Gözlerim gözlerini bulunca gülümsedi. Kollarını bana dolayıp sıkıca sarıldı.


-Meleğim.

-Ih.

-Sen de çok yakışıklı olmuşsun.

-He! şey. Evet. Sen de.

Kızardım, bakışlarımdan bile anlıyordu artık aklımdan geçenleri. Buna bir son vermeliydim çünkü sonunda utanan hep ben oluyordum.

|||


Enis ''

Bugün doğum günümdü ve Ali beni çanta gibi yanında taşıyıp buraya getirmişti. Kağan Ali'yi bırakmadığı Ali de Kağan'ı bırakmadığı için ben de mecburen onların tam da doğum günüme denk gelen planlarına uymak zorunda kalmıştım. Artık on sekizdim.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin