89

1.8K 106 31
                                    


Size buraya bir adet kıskanç Ali bıraktım.
🖤

İşte o bölüm bu bölümdü.

Ali'

Üzerimde uyur musun? ''

Yüzüme baktı dikkatle.

'' Ali'm çok ağırım ama ''

' 'Ağırlığını hissetmeye ihtiyacım var' '

Melek gülüşü yüzüne yayıldı.
O kusursuzdu.

Kolları ile sardığı, çarşafların arasındaki çıplak, yorgun bedenimi nazikce altına alıp, usulca üzerime bıraktı kendisini.

Göğsü sırtıma değerken yastıkta yan dönmüş başımın üstüne eğilip yanağını  şakağıma yasladı.

-Bütün ağırlığını verir misin?

-Ali' m çok ağırım,ezilirsin altımda.

-Lütfen.

Ağırlığını orantılı şekilde yavaşca verdi.

Cidden çok ağırdı.
Dediği gibi eziliyordum şu an ama çok mutluydum. Onun varlığını böyle kuvvetle hissetmek aşırı güvende hissettirmişti kendimi.

-Ali'm, iyi misin ?

Kıkırdadım.

-Hıhı, çok güzelmiş böyle.

Başını biraz eğip kıkırdayan yüzüme baktı. Sonra alnıma bir öpücük bırakıp yanağını geri yerleştirdi oraya.

-Bebeksin sen bebek, benim bebeğim.

Burnumu çektim.

-Mm şey, şey, bir tek benim.

-Sensin.

-Şey ama- ama hep benim.

-Evet.

Karnı kasıldığında gülmeye başladığını anladım.

-O zaman bide şey, ben seninim.

-Benimsin.

-Şey ama, sen de benimsin.

-Öyleyim.

Daha çok kasıldı karnı çünkü kahkaha atmamak için zor tutuyordu kendini anlamıştım.

Gece gittiğimiz mekanda her şey güzelde olsa canımı sıkan bazı şeyler olmuştu.

Karşı masamızda oturan bir gurup vardı ve iki kız bütün akşam boyunca Kağan'ı süzmüştü. Başta umursamamıştım ama Kağan tuvalete gitmek için kalktığında ikisi de peşinden kalkınca rahatsız olmuştum ve peşlerinden gidince onları Kağan'la konuşmaya çalışırken bulmuştum. Ama 'çalışıyorlardı' sadece çünkü Kağan hiç oralı olmayıp anında beni kolunun altına çekmiş ve içeri yürümeye başlamıştı. Ben hiç soru sormayınca o da anlatma gereği duymamıştı ama şimdi aklıma geldikce içimde küçük bir katil uyanıyordu sanki.

Beni öyle etrafa göstere göstere uzun uzun öpmesinin sebebini de şimdi anlamıştım ama bu kıskanmama engel değildi.

Sırtıma değen bedeni biraz daha kıpırdanınca altında dönmeye çalıştım. Bana biraz boşluk bırakınca ıkınarak da olsa döndüm ve yüz yüze geldik.

Safir {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin