Bab 47 - Baby...

6 0 0
                                    

Sebelum meneruskan pembacaan, saya ingin meminta maaf terlebih dahulu jika beberapa perkara yang berlaku dalam kisah ini atau yang akan berlaku kurang menyenangkan, maafkan saya iya ! Okay itu sahaja, enjoy !

************************************************************************************************************

Hardin***

Aku mengunci pintu bilik tersebut dan dengan kasar aku mengangkatnya dan membuangnya ke atas katil yang terbentang luas tersebut. Daisy terkejut melihat aksi dan dengan serta-merta dia cuba untuk bangun daripada katil tersebut. Walaubagaimanapun, aku bergerak lebih cepat daripadanya dan menguncinya di bawah ku. Aku menggenggam kedua-dua pergelangan tanganya di sisi kepalanya.

"You dared huh ?" aku melihat ke dalam matanya seakan-akan memberi tahunya bencana yang akan dating selepas ini.

Daisy memandang tepat ke dalam mataku namun tidak mengeluarkan apa-apa.

"So, you didn't even wanted to defence your action" Daisy masih tetap melihat ke dalam mataku, langsung tidak menunjukkan tanda-tanda untuk membalas soalanku.

"You didn't even care to explain your action ?" soalku sekali lagi.

"You should explain your true feeling to me first then you can be mad at me like this " jawabnya dengan dingin. Air matanya mula bertakung cukup untuk membuatku melonggarkan genggaman tanganku pada pergelangan tangannya.

"What do you wanted to know ?"

"You still like Beverly right ?"

"I love you, Daisy. I love you. Only you "kataaku kepadanya dengan serta-merta. Daisy kelihatan agak terkejut mendengar kata-kataku. Dia pasti tidak menduga perkara ini akan datang dan seperti aku juga, aku tidak menyangka bahawa dia berani lari dariapda aku dan langsung tidak berterus-terang dengan aku sebelum melakukan tindakan ini.

"Me ?"katanya dengan sinis. "So I bet that you didn't even aware of your true feeling towards Beverly. "tambahnya lagi dengan masam.

Aku termenung melihat ke dalam matanya. Untuk seketika, aku tidak tahu apa yang akan ku lakukan terhadap isteriku ini. Aku langsung tidak memberikan respon terhadap kata-katanya. Aku tersenyum melihat wajahnya yang kelihatan sangat masam.

"Why are you smiling ?"tanya Daisy geram. Dia cuba melepaskan tangannya daripada genggamanku.

Aku tersenyum melihat wajahnya yang mula kelihatan merah.

Daisy***

Hardin tersenyum sinis, aku tidak pasti bahagian mana yang kedengaran lucu di dalam soalan ku. Aku cuba melepaskan kedua-dua belah tanganku daripada genggamannya. Namun begitu, kekuatan yang aku punya tidak standing dengannya. Matanya masih memandang tepat kedalam mataku.

Perlahan-lahan dia kepalanya turun tetapi matanya tidak pernah meninggalkan ku, sambil memandang tepat ke dalam mataku dia mengucup leherku lembut seolah-olah menguji ku. Dia meneruskan aksinya lagi.

"Hardin ?!"

"Mmh ?" soalnya tetapi langsung tidak berhenti. Lama-kelamaan tubuhku mulai memberi respon terhadap aksinya.

"Har Hardin- mmh stop ?!"aku cuba menolaknya dengan kasar. Meskipun begitu dia langsung tidak berniat untuk berhenti.

"Stop or I'll... I'll "

"I'll what ?"guraunya sambil mengucup di belakang telingaku. Aku dapat merasakan bahawa dia sedang bergurau dengan ku.

"I'll ignore you for the whole year, I am not going to talk to you... mmh-" Hardin menggigit eherku dengan lembut sebaik sahaja aku mengeluarkan kata-kataku itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Setiap LangkahWhere stories live. Discover now