Hi Guys !

83 4 1
                                    

Hi semua ! Terima kasih kerana sudi membaca kisah ini.
Semua isi kandungan cerita ini adalah IDEA ASAL daripada saya sendiri (ANNA R.E)Semuanya hasil daripada imaginasi saya yang melampau-lampau. Hahahaha

Terdapat juga banyak kesalahan tatabahsa di dalam cerita ini.
Juga tidak lupa 'typo typo' yang terjadi akibat menggunakan handphone. Minta maaf khususnya untuk itu. Cerita ini juga menggunakan banyak campuran bahasa. Khususnya bahasa inggeris. Selain itu ,terdapat juga penggunaan perkataan kasar dan sedikit tidak sesuai , tidak dilupakan juga sedikit 'scene' yang kurang sesuai untuk pembaca berumur kurang daripada 18 tahun ke bawah. Cuma untuk peringatan awal kelada pembaca sebelum membaca agar tidak sakit jantung disebabkan serangan kekejutan.Bwahahahhaha. Tapi cerita ini masih boleh dibaca oleh semua orang .

**Peringatan juga untuk Watak-Watak , Tempat , Masa dan Sebagainya yang terdapat di dalam cerita ini , semuanya itu hanyalah REKAAN SEMATA-MATA juga hasil daripada imaginasi saya sendiri.(hahaha) Tidak ada kaitannya dengan mana-mana atau apa-apa subjek atau objek yang ada mahupun sudah tidak ada. SEMUANYA INI HANYALAH REKAAN.

Saya juga berharap tidak akan ada berlakunya plagiat atau benda-benda yang tidak sepatutnya.

Saya sudah memperingatkan semua orang !

*Dan saya harap semua orang akan menikmati jalan cerita ini.Don't forget to vote and Thank You Very Much for Voting !
*Terima kasih atas kebaikan hati anda dan atas sokongan anda semua !


*Selamat Membaca !
Sayang semua -ANNA R.E

Setiap LangkahWhere stories live. Discover now