Poslednýkrát sa ešte pozriem do zrkadla predtým ako odídem. V odraze som videla ženu, ktorá má 23 rokov. Mojé dlhé nohy boli pekne vidieť, keďže som na sebe mala úplne mini, čiernu, áčkovu sukňu, z ktorej mi bola vidieť skoro polka môjho guľatého zadku. Púpok mi vykukoval z tmavo-zeléneho trička, ktoré bolo úplne obtiahnuté a moje veľké prsia vyzerali ešte väčšie, vzhľadom na výstrih. Miesto mojích, modro-zelených očí som mala hnedé šošovky. Na ústach mi svietil krvavo-červený rúž, ktorý ladil s mojou červenou parochňou. Mojé prírodné svetlo-hnedé vlasy boli ukryté pod dlhou parochňou. Mala som gelové nechty modrej farby a okolo sukni ešte strieborný opasok, na ktorom bola kapsa na peniaze. Vyzerala som sexy.V kapse som samozrejme nemala peniaze, ale rúž, ktorý sa líšil od iných. Vlastne to nebol rúž, no vyzeralo to tak, ale ked ste ho otvorili v ruke ste držali nôž. Pištoľ, som nepotrebovala, ale dala som si tam hrebeň, ktorý keď odpolím, tak mám injekčnú striekačku, v ktorej bol roztok spôsobujúci smrť. Ešte predtým než odídem na moju ďalšiu misiu si nasadím menovku na ľavú stranu. Dnes sa budem volať Cheryl Destos. Hm. V spise sa písalo, že Cheryl má 19 rokov, a v striptíz klube pracuje len ako časníčka. To mi bude stačiť. Skontrolujem, či všetko mám a výjdem z mojej izby.
Vzhľadom na to, že bolo pol dvánastej večer vo vile panovala tma, iba dole vo vstupnej hale sa svietilo. Opätky, ktoré výdávali zvuk po každom kroku urobenom na drahej bielej dlažbe, dali vedieť môjmu bodyguardovi Fabriziovi, že som blízko. Otec bol odcestovaný, takže vo vile sme momentálne boli ja, otcova priateľka Amara, môj "nevlastný" brat Rafael, služobníctvo a niektorí chlapy z našej gréckej mafie. Nevlastný, preto lebo máme iba rovnakého otca. Je odo mňa mladší o skoro 5 rokov. Otec si po maminej smrti našiel priateľku, ktorú ja nemusím, ale trpím ju kvôli môjmu bratovi. Keď zídem naše dlhé, mohutné schody, Fabrizio stojí pri vchodových dverách. Na sebe mal klasicky čierny oblek a bielu košeľu. Hneď by ste povedali, že je grék. Mal vypracované telo, tmavé kučeravé vlasy, svetlú pleť, sýto, modré oči a typický, grécky nos. Musím uznať, že je príťažlivý, no nič by som si s ním nezačala. A otec by zošalel, keby zistil, že spím s niekým z našej mafie.
,,Možme?"pozrie sa na mňa s otázkou v očiach. Ja ani nezastanem len prikývnem a rovno výjdem von. Viem, že sa mi pozeral na môj zadok, tak som ním začala krútiť. Vedela som aký vplyv mám na chlapov a malé provokovanie neuškodí.
,,Auto je pri garáži."počujem za mojím chrbtom ako Fabrizio povie, no ja nezastavím a pokračujem ďalej.
,,Ideme mojím."poviem a dôjdem k mojmu krásnemu, červénemu športiaku.
,,Oriana dobre vieš-"začal namietať, no nenechám ho dokončiť.
,,Pšt a nasadni si už."ukážem prstom na moje pery a sadnem si za volant. Hneď ma zaplaví vôňa auta. Koža. Vzhľadom na kožené sedadlá. Milovala som rýchle autá a to, že bolo v mojej obľúbenej farbe a malo kožené sedadlá bolo plus. Fabrizio si nasadne na miesto vedľa mňa.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...