!!!!!!O 4 roky neskôr!!!!!!!
Vojdem do sprchy a hneď ako som spustila na seba vodu z tela mi stekala krv. Nebola to moja krv. Bola to krv mužov, ktorých som dnes zabila. Po dlhej sprche som sa obliekla a išla ešte skontrolovať moje dve dcéry. Obe sladko spinkali. Bol stred noci a ja som bola veľmi unavená. Išla som do svojej spálni a hneď som zaspala.
,,Mama! Mama!"zobudia ma hlasy mojích dcér. Pomaly otvorím oči a naskytne sa mi pohľad na moje dve princezničky.
Aysha bola o dve minúty staršia ako Layla. Hoci obe vyzerali na vlas rovnako rozoznali ste ich podľa farby oči a vlasov. Aysha mala tmavo hnedé vlasy a sivé oči. To zdedila po svojom otcovi. Layla na druhej strane mala špinavé blond vlasy a tyrkysové oči po mne. To jediné mali rozdielne. Inak vyzerali rovnako. Podobali sa aj na mňa aj na ich otca, no viac naňho. Narodili sa 19.3. Presne pred dvoma mesiacmi mali obe štyri roky.
,,Mami dnes príde strýko Rafael a teta Bruna."Layla natešene povie.
Rafael a Bruna. Áno sú spolu. Už štyri roky. Pred dvoma rokmi sa vzali a odvtedy spolu cestujú po svete ako to Rafael chcel. Prvé dva roky boli so mnou a nechceli mňa a dievčatá nechať samé, aj keď som ich vždy uisťovala, že to bude vporiadku. Dnes mali príjsť po dvoch mesiacoch. Naposledy tu boli na ich narodeninách. Bruna mi veľmi s mojími dcérami pomáhala a bola som jej za to veľmi vďačná. Moje deti ich veľmi ľúbili.
,,Poďte k mame."usmejem sa na nich. Obe sa doslova na mňa hodia a ja ich obíjmem. Tak veľmi som ich milovala.
Takéto rána boli moje obľúbené.
,,Mami čo keby sme si dnes upiekli jednorožcový koláč?"Layla sa ma spýta.
Aysha len prekrúti očami.Aj keď obe boli rovnaké boli veľmi rozdielne. Layla bola také slniečko. Veľmi hyperaktívna a veľmi rada skúšala nové veci. Zase Aysha bola tichšia. Nie, že by bola uzavretá, no neprejavovala svoje pocity tak veľmi ako Layla. Aysha bola veľmi múdra aj Layla bola, ale Aysha mala logické myslenie. Všetko čo robila muselo mať logiku. No obe sa veľmi ľúbili a nevedeli bez seba byť.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...