O 2 TÝŽDNE NESKÔR!!!!!!!
Prešlo už skoro dva týždne od kedy som prišla z nemocnice. O dva dni sú Vianoce. Za celé tieto dni som ešte nebola za Gabrielom. Nie som pripravená a nechcem sa teraz rožčuľovať, keď už sú tie sviatky. Za tieto dva týždne sme s Ariou a malým trávili veľmi veľa času. Arian a muži skoro nikdy neboli doma. Vždy som sa pýtala Ariana, keď sa vracal neskoro večer či sa niečo deje. No on vždy odpovie iba, že toho majú iba veľa na prevoz a nič viac. Lenže ja mu neverím. Určite mi to tají lebo ma šetrí.
Od kedy som sa vrátila z nemocnice ešte sme spolu nemali nič. Iba pár letmých bozkov. Žeby som ho nepriťahovala? Tá myšlienka ma desila.
Prosím ťa Oriana si jedna z najsexi žien na tejto planéte
Ďakujem Ella, ale možno že ma od toho incidentu vidí inak
Nie to v žiadnom pripade Arian ťa miluje a aj keby sa stalo hoci čo tak bude stále pri tebe a už prestan byť smutná si predsa zlá mrcha nezabúdaj!
Máš pravdu Ella
Možno, že moje podvedomie nie je až také zlé. Dnes sa večer pripravím a počkám naňho. Bolo poobede a ja som nedávno vstala z poobedného spánku. Z liekoch, ktorých beriem som dosť unavená. Hespéria ležala pri mne a keď som sa zobudila hneď ma začala olizovať.
,,Nie si hladná Hespéria lebo ja som."áno nerozprávam sa len s mojím podvedomím ale ešte aj s týmto jaguárom.
Možno, že som naozaj blázon a niečo v mojej hlave mám narušené. Hespéria sa na mňa pozrie očami, ktoré hovorili, že je hladná. Ja sa zasmejem.
,,No tak poď ideme dole."
Vyšli sme z izba a išli dole. Samozrejme nikto tu nebol iba Aria sedela s malým v obývačke. Tieto dni bola dosť nervózna malý má skoro už druhý mesiac. Lenže ju hnevá, že Dorjan tu skoro nikdy nie je a preto sa tieto dni často hádajú.
,,Ahoj Elión."jemným hlasom poviem a usmejem sa naňho. Jemne si ho vezmem z jej rúk.
,,Choď si odpočiň Aria. Celý deň si iba s malým. Jedla si vôbec niečo?"spýtam sa jej.
,,To je vporiadku aj tak teraz sa mi spať nechce. A áno jedla som. Ty si dnes nič nejdela. Choď sa najesť."
,,Pôjdem ochvíľku. Najprv sa povenujem tomuto malému nezbedníkvi. Však Elión?"zasmejem sa naňho a on naspäť na mňa. Bol ešte drobnučký no už reagoval sem-tam.
,,Možem si dať iba rýchlu spchru?"Aria sa ma spýta.
,,Jasné choď už."poviem jej.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...