36.kapitola

2.8K 92 15
                                    


NASLEDUJÚCA KAPITOLA BUDE 16+ ČÍTAŤ NA VLASTNÉ RIZIKO. AK VÁS TAKÝTO TYP SCÉN NEBERIE TAK TO KĽUDNE MÔŽTE PRESKOČIŤ😊.

Odporúčam si pustit Call Out my name od The Weeknd


Odporúčam si pustit Call Out my name od The Weeknd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ARIAN

Sledoval som Orianu ako bola na kolenách. Nechty mala zabor
ené v mojích stehnách, pomalým pohybom jazyka mi prechádzala po spičke a pozerala sa mi pri tom do očí. Nikdy ma neprestane udivovať jej krása.

,,Si vždy krásna, no takto
na kolenách, nahá s rozpustenými vlasmi, s túžbou v tvojích očiach, s napuchnutými perami od mojích bozkov si neuveriteľne dokonalá a niekedy si myslím, že nie si ozajstná kotele, že si len ilúzia, o ktorej nechcem prestať halucinovať."keď to dopoviem vezme si ma celého do úst a ja zavdzychám.

,,Kurva Oriana ide ti to skvelo."všimol som si, že jej zavadzajú vlasy tak som si ich obmotal okole pästi.

Z kútika úst jej vytekali sliny a v očiach mala slzy. Jej prsia prilepené na mojích kolenách a cítil som aké tvrdé mala bradavky. Vyzerala dokonalo. Milujem ju tak veľmi.

,,Vedel som, že sme pre seba stvorení. Pozri sa na seba ako pekne zvládneš vziať celú jeho dĺžku kotele."pochválim ju.

Začala hýbať s jazykom rýchlejšie a ja som už cítil bližiaci sa orgazmus. Moje stony boli čoraz ťažšie. Toto so mnou dokázala urobiť iba ona.

,,Miluješ mať môjho vtáka hlboko v tvojom krku však kotele?"cez stony sa jej spýtam.

,,A-hmpfo."keďže jej ústa boli zaneprázdnene tak vydala zo seba niečo čo znelo ako áno.

O pár sekúnd som sa urobil do jej úst. Moje semeno jej vytekalo z úst no zvyšok poslušne prehltla. Dobré dievča.

,,Bolo to úžasné Oriana."stále som dýchal tažšie, no päsť u jej vlasov som uvoľnil.

Pery mala celé červené a spuchnuté. Po líchach jej tiekly slzy a oči jej žiarili. Vyzerala ako bohyňa, ktorou aj pre mňa bola.

Chytil som ju za krk a pritiahol som si ju k sebe. Spojil som naše pery. Pri tom ako som ju bozkával posadil som si ju na seba. Jednu ruku som mal obmotanú okolo jej drieku a druhou som zašiel k jej nohavičkám boli úplne premočené.

Odtiahli sme sa od seba obaja sme boli bez dychu.

,,A teraz Oriana dúfam, že si si uvedomila čo pre mňa si. Bez teba som nič a s tebou všetko. Nikdy som si nemymslel, že takéto sladké rečičky výjdu z mojích úst, no predsa len vďaka tebe vyšli. Už si o sebe nemysli tak málo si dokonalá rozumieš Oriana?"nadvihnem jej bradu tak aby sa pozerala do mojích očí. Ona iba jemne prikývne.

,,Zopakuj to kotele. Povedz sama, že si dokonalá, a že Ti patrím. Chcem to počuť z tvojích úst."ona sa jemne pousmeje.

,,Som dokonalá a patríš mi Arian."ja sa usmejem a pobozkám ju.

O R I A N A Where stories live. Discover now