Tak pohodlne sa mi spalo, ale hlasy ma prinútili otvoriť oči. Čo do riti...? Prvé čo som videl bol Kristen ako drží mobil v ruke a fotil ma. Chcel som sa postaviť a ísť mu jednu vraziť, ale niečo mi bránilo sa postaviť. Pozrel som sa vedľa mňa a videl som tam spiacu Orianu. Včera som tu musel zaspať. Jemne som ju posunul a dal sa do sedu.
,,Arian a Oriana sedia na strome, B-O-Z-K-A-V-A-J-Ú sa? Áno! Najprv príde láska, potom príde svadba nakoniec...."Kristen začal spievať nejakú debilnú pesničku. Keď videl, že som sa postavil hneď stíchol.
,,Máš tri sekundy na to aby si vypadol."Noar len sedel na druhej strane gaučovky a niečo ťukal do mobilu.
Kristen sa hneď rozbehol preč z obývačky. Nemal som momentálne chuť za ním behať. Vybral som z vrecka nohavíc mobil a pozrel sa koľko je hodín. Bolo ešte len pól šiestej.
,,Prečo ste hore tak skoro?"pozriem sa na Noara.
,,My sme dnes v noci vôbec nespali. Do druhej rána sme ešte dokončovali veci v klube a potom sme išli do iného klubu. Dali sme si trošku do nosa a zaplatili si spoločnosť pár kuriev."typické. Len pokrútim hlavou.
,,Tak nič ja si idem dať zaslúžený spánok. Dobrú noc."zívne si a vydá sa hore.
S vedomím, že bolo ešte len pól šiestej som vedel, že Oriana sa určite nezobudí. Vzal som ju na ruky a vošiel s ňou do výťahu. Otvoril som dvere na spálni a položil som ju presne tak ako minule na posteľ. Trochu sa pomrvila a zase zaspala.
Viete ako som hovoril, že nemôžem dovoliť aby ma to pohltilo celého. Cela existencia tejto ženy. Ženy, ktorá keby mi povedala nech skočím z okna tak to urobím. Aj včera ma presvedčila pozerať s ňou nejaký hlúpy film. No hlavné bolo, že je štastná. Myslím, že ma to už pohltilo celého a ako veľmi.
Práve som vyšla zo spchy. Pred nedávnom som sa zobudila bolo pól jedenástej. Spomínam si, že som zaspávala dole pri pozeraní hriešneho tanca s Arianom. Musel ma preniesť hore. Dnes som sa cítila už oveľa lepšie. Išla som do šatníku a dnes som sa rozhodla obliecť sa a ísť sa prejsť. Dala som si čierne, čipkované body a na to voľné, elegantné nohavice bielej farby. Robili mi dobrú postavu. Vďaka tampónom som si mohla dovoliť obliecť bielu farbu. Vlasy som si vyžehlila. Ako vždy som si dala retiazku, náušnice, prstene a aj hodinky. Na pery som si dala béžový rúž a na oči som si namaľovala linky a dala riasenku. Na nohy som si dala čierne sandálky s logom Saint Lauren na opätku. Neboli najpohodlnejšie, ale čo už.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...