Z nemocnice sme okrem Arii a Dorjana šli všetci domov. Bolo už pól dvanástej. Oriana ku mne stále mala chladný prístup. Nevinil som ju. Správal som sa posledné dni ako idiot.
,,Tak dobre ľudia. Poďme sa poriadne vyspať lebo zajtra nás čaká ťažký deň. Dobrú noc."Noar si zívne hneď ako dopovie a s Krsitenom idú hore. Oni tiež mali izby na 2. poschodí.
Oriana išla do kuchyne tak som šiel za ňou. Ona sa tvárila, že tam nie som a vyberala niečo z chladničky. Ja som sa oprel o zárubňu dverí a sledoval každý jej pohyb. Bože ako mi chýbala. Teraz nemám chuť na nič iné iba ju objať.
Objať? Do riti Arian! Kurva už to ma to nezaujíma. Áno mám ju chuť objať a pobozkať. Chýbala mi a nevedel som bez nej a jej vône zaspať. Už nebudem viac klamať sám seba a chovať sa ako malé dieťa.
,,Budeš tam stáť ako idiot alebo?"ani sa na mňa nepozrie a začne krájať zeleninu.
,,Viem, že sa asi hneváš, ale ja-"začnem rozprávať a bol som odhodlaný jej povedať pravý dôvod môjho chovania, ale prerušila ma.
,,Nie. Ja a nahnevaná? Prečo by som bola?"zasmiala sa aj keď som vedel, že to nebol úprimný smiech. Jej úprimný smiech znel inak.
,,Nie Oriana ja viem, že to-"začal som, no opäť som bol prerušený. Táto ženská ma skúša.
Som rád, že nie som na mieste tej zeleniny pod tým nožom, inak už by som tu nebol. Krája to až prehnane agredívne. A možno, že si predstavuje, že tam som preto to krája tak agresívne.
,,Alebo možno, že by som bola nahnevaná? Hm neviem ak mám byť nahnevaná na to, že si sa skoro týždeň nevedel ozvať a bol si možno aj s inými ženami tak á- vieš čo nie. Veď na čo by som sa ja mala hnevať?"udrela sa po čele. Zľakol som sa lebo stále ma v ruke nôž.
Chcel som ísť k nej bližšie, ale zastavila ma nožom.
,,Veď toto manželstvo je aj tak falošné a mne môže byť u riti čo ty robíš a s kým. Navyše zajtra tomu bude koniec takže už sa neviem dočkať."nepozerala sa na mňa, ale vycítil som ako sa jej na posledných slovách zlomil hlas.
,,Au kurva!"pozriem sa na ňu a ona si zarezala so prstu. Rýchlo podídem k nej a chytím jej ruku.
,,Ukáž. Si vporiadku?"prezriem ju celú.
,,Áno je to iba malé reznutie nechaj ma."odstrčí ma od seba.
Pychlo ma pri srdci, že toto som spôsobil ja. Bál som sa tohto ešte tak ako ničoho v mojom živote, ale už sa nehodlám správať ako zbabelec. Poviem jej narovinu čo cítim. Podišiel som k nej a rukou jej jemne chytil bradu.
,,Pozri sa na mňa."poviem jej. Ona sa na mňa neochotne pozrie a videl som v mojích obľúbených očiach slzy. Kurva!
,,Oriana teraz nechaj hovoriť mňa dobre?"ona prikývne.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...