𝘿Ô𝙇𝙀Ž𝙄𝙏Á 𝙋𝙊𝙕𝙉Á𝙈𝙆𝘼 𝙉𝘼 𝙆𝙊𝙉𝘾𝙄!!!!!!!!!
Momentálne som bola v telocvični a udierala do boxovacieho mechu. Včera po kúpeli s Arianom sme obaja zaspali. Ráno som bola u Noara ešte dokončiť posledné detaily. Arian opäť zmizol na celý deň aj s Dorjanom. S Ariou sm𝙚 do obeda boli na manikúre a pedikúre. Ja som si dala len na moje krátke nechty červený gél tak isto aj na palcoch. Aria si tiež dala krátke nechty keďže bude mať bábätko a dala si kombináciu žlto-modrej. Momentálne bolo už skoro sedem hodín večer. Rozhodla som sa, že si zacvičím po tak dlhej dobe.
Akoby si necvičila.....
Ella ty vždy maš k niečomu pripomienky
No čo? Myslím, že s Arianom si si po cvičila ak vieš čo myslím.....
Bože ty nie si normálna
Keď nie som ja tak ani ty!
Prekrútim očami a ďalej udieram. Mala som na sebe čierne legíny a červenú športovú podprsenku. Pot sa zo mňa iba lial. Už som tu bola vyše hodiny a pól. Moje telo bolo zvyknuté na každodenné cvičenie. Ani som si neuvedomovala ako mi to chýba.
Chcela som dať ešte pol hodinový beh na bežiacom páse, ale prerušil ma Arianov hlas.
,,Maš veľmi dobre údery."opieral sa o zárubňu dverí a pozeral na mňa.
,,Viem."usmejem sa.
,,Prišiel som ti povedať nech sa pripravíš."povie a pozrie sa na hodinky.
,,Prečo?"spýtam sa ho.
,,No dnes je to otváranie Noarovho klubu."povie.
,,Čo? Dnes? Nemalo byť zajtra?"zmätene sa naňho pozriem.
,,Nie? Je to dnes."isto povie. Už mi to došlo. Noar myslel tri dni odo dňa, čo tam bol noc predtým.
,,Do riti! Preto tam bolo dnes toľko ľudí a každý niečo robil."spomeniem si na to.
,,Áno. Nevadí máš ešte hodinu. Choď sa pripraviť ja sa tiež idem osprchovať ak chceš kľudne sa môžeš pridať."povie akože len tak medzi rečou. Idiot.
Priznávam, že som nad tým premýšľala a predstavila si nás dvoch v sprche a ďalej nemusím hovoriť.
,,Lákave, ale odmietam. Som spotená po tréningu a potrebujem naozaj dobrý kúpeľ."poviem a dávam si dole boxerské rukavice z rúk.
,,Máš pravdu potom by sme meškali pri tých veciach čo by som ti chcel spraviť."pozrie mi rovno do očí a jazykom si prejde po perách. Už len z toho mám mokro v nohavičkách.
Prekrútim očami akoby ma to iritovalo a chcela som prejsť cez neho, a ísť sa osprchovať lenže ma chytil za lakeť a naklonil sa ku mne.
,,Viem, že si si to živo predstavila kotele (mačiatko) a viem, že máš aj mokré nohavičky. Poznám tvoje telo."bože! Prečo mi toto robí???
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...