42. kapitola

2K 94 22
                                    






Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.









Potom ako za mnou prišiel Arian sme sa boli iba prejsť. Stále sa uistoval či som v poriadku a naozaj som bola. No odviezol ma domov a zase ma nechal samú. Bolo 6 hodín večer a ja som sedela sama v obývačke. Ešte ani Hespéria tu nebola. Neviem prečo cítila som sa veľmi smutne. Nie pretože som dnes zabila Gabriela, ale cítila som sa sama. Nikdy som sa takto necítila a to som vždy bola sama. Rozhodla som sa napísať do našej skupiny.

Ja: Kino. Popcorn. Chipsy u mňa?🙃

Kristen: 5 minút som tam.

Aria: prídeme aj my len musím pripraviť Elióna

Noar: prídeme aj my s Rue. Máme niečo priniesť?

Ja: ak môžte donieste mekáč 🙏😊

*Použivateľ Oriana pridala do skupiny Rue*

Rue:???

Noar: obleč sa Rue zastavíme sa v mekáči a pôjdeme k Oriane a Arianovi

Ja: Tak dobre ja idem pripraviť film aj jedlo😜

Vypla som mobil so smiechom. No Arian ani nepozrel správy. Všetci majú čas iba on nie. Ak by sa jednalo ohľadom mafie tak by boli zaneprádnení aj ostatní muži nie? Ach ja už neviem. Postavila som sa a išla do kuchyne.

Kristen prišiel ako prvý a doniesol mi moju obľúbenú čokoládu s bublinkami.

,,Ďakujem."usmejem sa naňho.

,,Pomôžem ti s niečím?"spýta sa ma. Ja mu poviem, že môže pripraviť pukance.

,,Arian nie je doma?"Kristen sa ma spýta.

To ma zarazilo. On nevie kde je Arian?

,,Nie.Vravel, že máte teraz veľa a riešite ten prevoz."poviem a pozriem sa naňho.

Kristen sa najprv zatváril nechápavo, ale hneď zmenil výraz.

,,Och áno. Ach moja hlava deravá. Musel tam ostať s chlapmi."bolo jasné, že klamal.

,,Vieš, že klamanie ti nejde Kristen."usmejem sa. On sa zatvári smutne.

,,To nič uvidím kedy príde. Posledný týždeň sa chová divne."poviem a zatiaľ nalievam limonádu do pohárov.

,,Možno je to naňho iba veľa."Arian sa pousmeje. Potom už zmením tému. Nechcela som si ničiť náladu.




O R I A N A Where stories live. Discover now