41. kapitola

2.1K 75 5
                                    







Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





,,To si nepovedal!"Aria sa zasmejem po Noarovom neslušnom komentári. Rue jeho priateľka sa celá červenala. Bola zlatá.

Hovoríte si veď je striptérka musí byť zvyknutá, no nie. Keď je človek zamilovaný je to iné.

Dnes došli naši za nami. Práve sme sedeli vonku na terase v našej chatke. Po včerajšej noci som bola trochu boľavá lebo samozrejme to neskončilo len pri tom, ale keď sme sa vrátili naspäť do našej chatky Arian pokračoval ďalej. Ak sme včera nevyskúšali minimálne osemdesiat percent sexuálnych polôh tak neviem.

Boli tu Kristen, Noar, Dorjan a Aria. Taktiež Noar vzal so sebou Rue. Tá bola trošku nesvoja, ale nejako si už zvykla. Malého Elióna strážili Dorjanovi rodičia.

Dnes sme mali celý deň na pláne byť pri mori, no ja mám pre nich pripravený ziplining. Keď som im to oznámila každý sa tešil. Bola som rada.

A tak teraz stojíme tu všetci. Boli sme už istení lanami a boli nám vysvetlené inštrukcie. Už len stačilo sa spustiť. Bolo mi ľúto Kristena. Ten tu nemal polovičku a tak sa musel spúštať sám.

Ja som bola s Arianom. Už sme odpočítavali kedy skočíme, keď nás vyrušil výkrik.

,,Ja nemôžem! Ja sa bojím. Čo ak sa to lano roztrhne?"Kristen začal s panikou rozprávať.

My sa naňho všetci pozrieme.

,,Naozaj Kristen? To si nemohol povedať ešte predtým ako sme ta tu doniesli a nechal sa priviazať lanom?"spýtam sa ho.

,,Hambil som sa. Ja a výšky to nejde dokopy."prizná sa. Bola som prekvapená.

Zabiť a mučiť to pre nich je hráčka ale takéto normálne veci to už nie.

,,Ak chceš pôjdeme spolu a prekonáš svoj strach."navrhnem mu.

,,Nie kotele ty ideš so mnou. Ak chce nech s ním ide Noar alebo Rue."Arian si ma viac pridrží k sebe. Ja iba prevrátim očami a zasmejem sa.

,,Nie to nie je potrebné Oriana. Ja naozaj na toto nemám. Ak môžem tak radšej sa toho zdržím."povie Kristen.

My všetci s pochopením prikývneme a tak sa potom my ostatní spustíme. Bol to naozaj veľmi pekný zážitok. Veľmi som si to užila.

Neskôr sme sa ešte boli kúpať pri mori a večer sme sa rozhodli, že pôjdeme osláviť Arianove narodeniny spoločne do klubu. Rýchlo sme sa pripravili a vyrazili sme.

Aria s Dorjanom mali chatu sami, no Noar s Rue boli s Kristenom, keďže sme nevedeli, že príde aj Rue.

Dorazili sme do jedného klubu, kde bolo naozaj živo. Bol tu aj vonkajší ale aj vnútorný bar. Všetci sme si objednali koktejli. Po treťom koktejli som už bola v nálade. Začala hrať veľmi dobrá pesnička, ktorej meno neviem, no vytiahla som dievčatá na parket. Medzitým ako sme tancovali sa k nám pridali ďalšie dve dievčatá. Boli srandovné a tak sme sa zabávali hodnú chvíľu. Potom prestali ísť rýchle pesničky a išli pomalšie. Videla som ako sa naši muži postavili a išli naším smerom.

O R I A N A Where stories live. Discover now