EPILÓG

1.5K 70 3
                                    






Dnes bol štedrý deň

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dnes bol štedrý deň. Tento rok ho všetci trávime u nás. Dole už bolo všetko nachystané. Ja som sa prišla rýchlo obliecť zatiaľ čo Arian bol s Aresom. Mala som na sebe elegantné čierne šaty a jemný make up. Dala som si už iba doplnky a išla dole. V obývačke, kde stál veľký stromček s darčekmi, bol Arian. Na rukách držal malého Aresa a prechádzal sa s ním okolo vysvieteného stromčeka. Na tvári mi svietil úsmev, keď som sa pozerala aký nežný je keď je s deťmi.

,,Mama aha pozri sa."otočím sa smerom na chodbu. Pohľad sa mi teraz naskytne na moje dve dcérky. Obe mali na sebe šaty. Okrem nich predo mnou stála Hespéria, ktorá mala okolo krku zviazanú červenú mašľu.

,,Pristane jej však?"Aysha sa usmeje.

,,Áno pristane."zasmejem sa, keď zbadám, že Hespérii sa to asi veľmi nepáči.

Vyruší nás zvonček dverí. Ja sa ani nestihnem spamätať a Layla už otvárala. Dnu vošli Aria s Dorjanom a ich deťmi. Za nimi hneď prišli Noar s Rue a Kristenom. A neuveríte, ale Kristen má priateľku. Volá sa Isabella. Vošiel aj s ňou. Kristen mal v rukách veľké vrece, v ktorom určite boli darčeky. Vonku snežil hustý sneh a tak všetci dali hneď dole kabáty. Ja som zatiaľ vzala na ruky malú Elenu.

,,Ahoj princezná."usmejem sa na ňu.

,,Vítajte. Choďte si všetci sadnúť za stôl. "privítam ich.

Presunieme sa do jedálne a všetci si sadnú podľa svojich menoviek. Pre Aresa a Elenu som mala jedálenské stoličky. Za chvíľku na to zazvonil zvonček zase.

,,Daj sem Aresa a choď otvoriť." Kristen vezme od Ariana Aresa a Arian ide otvoriť dvere.

,,Aha aký si chutnučký. Mama ťa s ockom vytučujú."Kristen ho začne mazliť a Ares sa naňho hneď začne smiať.

Ja som stále mala na rukách Elenu, ale už sa pýtala k Dorjanovi.

,,Áno Elena vieme, že si ocková princezná."Aria sa zasmeje a vezme ju k Dorjanovi.

,,Aha Elión pozri ako sme vyzdobili aj Hespériu."Layla ukáže Eliónovi.

,,Dobrý večer!"dnu vojde veľká kopa energie. Môj brat Rafael a Bruna. Tiež mal v ruke veľké vrece darčekov.

,,Mami môžme si otvoriť už darčeky?"spýta sa ma Layla.

,,Ešte nie až po večeri."odpoviem im.

,,A boli ste dobré? Počul som, že tento rok ste veľmi dobré neboli."Rafael chytí obe a zdvihne ich.

,,Boli sme dobré. Však ocko?"pozrú sa na Ariana, ktorý neodolá ich očiam a na všetko im prikývne.

,,Jasné, že ste boli dobré."Rafael sa zasmeje a začne ich štekliť.

,,Tak dobre všetci sa posaďme. Moja žena je už hladná."Noar povie.

Rue bola už v siedmom mesiaci tehotenstva. Čakala dvojičky. Čiže ďalšie do našej veľkej rodiny. Oni budú mať dvoch chlapcov. Vyzerali naozaj šťastne a ja som za nich bola rada. Boli sme veľká rodina a stále sme sa rozrastali.

Pokiaľ sme si všetci sadli za stôl a poďakovali, za všetko čo máme trvalo to ďalších dvadsať minút. Napokon sme sa pustili do jedla a popritom sa rozprávali. Bola som veľmi šťastná. Keby nás teraz vidíte nikdy by ste si ani nepomysleli, že sme súčasťou mafie, a že skoro každý z nás má pri sebe zbraň.

Po večeri sme si otvorili všetci darčeky a ešte sme sedeli v obývačke. Deti sa hrali s ich novými hračkami. Kristen vždy deti provokoval ako vždy. Riešili sme svadbu Bruni a môjho brata až po dovolenku, na ktorú chceme ísť všetci v lete.

Keď všetci odídu už je skoro deväť hodín večer. Ares zaspal na sedačke a Arian ležal pri ňom. Ja som všetkých vyprevadila.

,,Mami pozrieme si ešte film prosím?"Aysha ma zastaví a spýta sa ma.

,,Áno pozrime si film."Layla nadšene povie. Bolo síce už dosť hodín, ale nevedela som odmietnuť.

,,Tak dobre. Choďte sa prezliecť do pyžama a pozrieme si film."ony sa hneď rozbehnú hore.

Ja si sadnem k Arianovi a on si ma privinie k sebe.

,,Milujem tvoju vôňu."stále mi to pripomína každý deň. Trošku sme sedeli len tak v objatí.

,,Poďme hore do izby, dievčatá si chcú pozrieť film."

Arian vstane a opatrne vezme Aresa nech ho nezobudí. Presunieme sa do našej spálne, kde už dievčatá boli v strede posteli a hľadali film. Ares ešte stále spal vedľa nás v postielke, keďže sa večer často budí. Ja sa tiež prezlečiem a ľahnem si k ním.

Samozrejme, že tie kozy zaspali ani nie v strede filmu. Už sme ich neprenášali. Mali sme veľkú posteľ a boli sme vždy radi, keď sme ich mohli mať takto blízko seba.

,,Povedal by si, že niekedy tvoj život bude vyzerať takto? Lebo ja nie. "spýtam sa Ariana.

,,Najprv ani ja, ale stačil mi iba jeden pohľad do tvojich oči Kotele a vedel som, že už bez teba môj život nebude mať zmysel. A deti sú dar, za ktorý som nesmierne vďačný."hoci viem, že Arian má aj nežnú stránku, stále som bola v úžase, že muž ako on je schopný takých slov.

,,Veľmi ťa milujem Arian."úprimne poviem a pozriem sa naňho.

,,Aj ja teba Kotele. Až do posledného výdychu."natiahne sa a pobozká ma jemne na čelo.

Toto bol môj šťastný koniec, ale zároveň môj šťastný začiatok.

Arianovi začne vibrovať mobil a on ho rýchlo vezme do ruky. Na displeji svietilo meno N. Khovansky. Nikolai. Obaja sme boli prekvapení. S Nikolaiom sme neboli v kontakte odkedy nám pomohol s únosom našich dcér. Keďže volá on bude to niečo veľké.

Arian ide von z izby a ja za ním. Zdvihne mobil a dá ho na reproduktor.

,,Khovansky?"Arian sa ozve.

,,Zdravím Demiraj. Prv ako začnem prajem ti šťastné a veselé. A teraz... vieš ako si mi dĺžny za pomoc s tvojimi dcérami?"











Taaak moji milí čítatelia, došli sme ku koncu príbehu ORIANA. Aké z toho máte pocity? Ste spokojní? Poďakovanie a ďalšie informácie vám napíšem samostatne. Zatiaľ Vám dávam možnosť prečítať si epilóg. Dúfam, že sa vám páči a vidíme sa pri poďakovaní 🤍.






O R I A N A Where stories live. Discover now