12.kapitola

3.6K 100 10
                                    

(povinne prečítať odkaz dole)




(povinne prečítať odkaz dole)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Práve som si obliekala plavky. Po včerajšej oslave sa Aria s Dorjanom rozhodli ísť k jeho rodičom na celý víkend. Tak v dome sme boli ja, Kristen, Noar a Kretén. Keďže bohužiaľ nemám čo robiť a je vonku pekelne horúco tak sa obraciam na bazén. Dala som si na seba obyčajné dvoj dielne plavky, ktoré boli vzorované a mali na sebe zmes ružovej, žltej a zelenj farby. Na hlavu som si dala žltý, pletený prada klobúk a namastila sa krémom.

Momentálne v dome by nemal byť nikto iba ja. Aj služobníctvo tu dnes nebolo. Iba strážnici. Arian mal nejakú konferenciu. A Kristen s Noarom tí niekam mali ísť. Neunúvala som si dať na seba šaty alebo šortky ked to bolo len tu v záhrade. Vzala som si už len osušku, mobil a slnečné okuliare. Výťahom som zišla dole a cez kuchyňu vyšla von do záhrady. Na tráve odpočívala Hespéria, no hneď ako ma zbadala sa rozbehla ku mne. Samozrejme na mňa neskočila inak by ma odhodila na druhú stranu.

,,Ahoj dievča."usmejem sa na ňu a začnem ju hladkať. Ona ako vždý radostne zabrčí.

,,Ideme sa trošku ochladiť. Využijem to, že tu nie je kretén Arian."rozprávala som sa s ňou aj keď mi ona asi nerozumela, no niekedy si myslím, že mi rozumie.

Veci som si dala na malý stolík vedľa lehátka. Spomenula som si, že som si nevzala vodu, ktorú ja v teple potrebujem vďaka môjmu nízkemu tlaku a nedostatku železa. Tak som si zbehla po džbán s vodou a konečne išla do vody. Voda príjemne chladila. Oprela som sa o okraj a Hespéria si ľahla pri mne.

,,Niekedy sa naozaj čudujeM ako si to vydržala pri svojom pánovi. Je neuveriteľne arogantný a chladný, ale uznávam, že teba vychoval dobre. Aspoň niečo pozitívne."rozprávala som sa s ňou akoby to bola moja najlepšia kamarátka a rozumela mi. No pohľad, ktorý mi dávala ma utvrďoval v tom, že mi rozumie.

Bože rozprávam sa tu s jaguárom

Akože rozprávaš a hádaš sa so svojím podvedomím, ktoré si mimochodom nazvala Ella, takže je to úplne normálne

Jasné mohla som čakať, že ty sa ozveš. Musím uznať chýbala si mi

Ja? Chýbala? Tebe? Tak to ma...

Vieš čo rozmyslela som si to

Nie! No ták, viem, že ma miluješ

Jasné ako povieš...

Bože som blázon? Rozprávam sa s podvedomím a mačkou. Som naozaj bláznivá.

,,Tak nič kamoška moja. Idem si trochu zaplávať."pohladkám ju a idem si zaplávať.

Po piatich minútach moju chvíľku pokoja prerušia hlasy. Konkrétne hlasy Noara a Kristena. Nemali by byť niekde? Z diaľky som počula ako sa naťahujú. Typické.

O R I A N A Where stories live. Discover now