Práve sme sa s Ramirom prechádzali po meste. Arian samozrejme bol prezlečený a sledoval nás.
,,Poď sadnime si niekde."povie a ukáže na kaviareň. Sadneme si dnu a objednáme si.
,,Tak ako sa ti zatiaľ páči Salamancia?"spýta sa ma.
,,Je to pekné mesto, určite si zvyknem. A čo ty spomínal si, že často cestuješ."začala som.
,,Áno otcova práca si to občas vyžiada."odpovie mi.
,,A čo robí vlastne tvoj otec?"spýtam sa ho, aj keď veľmi dobre som vedela čo robí.
Všimla som si mimiku jeho tváre a taktiež postoj. Znervózneľ.
,,Môj otec on.....noo on je podnikateľ."aj keby som nevedela čo jeho otec robí, hneď by som vedela, že mi klame.
,,Oh naozaj. Tak to musíte byť bohatí."
,,No áno. Otec chce aby som to poňom prevzal. Pravdu povediac ja by som najradšej cestoval. Precestoval by som celý svet a zoznámil sa s novými ľudmi."nechcel ísť v otcovích šľapajách. Dobre.
,,To je naozaj zaujímavé. Čo ti v tom bráni?"spýtam sa ho.
,,Otec. On proste nechce a nesúhlasí s tým aby som si robil to čo by som chcel ja. Chce si zo mňa urobiť kópiu seba. Nemám s ním veľmi dobrý vzťah."hovoril to so sklamaním. Je mi to ľúto, ale zahralo nám to do kariet.
,,Ak ti to nie je príjemné ako vzal tvoj otec to, že si inej orientácie?"musím to vedieť bude to pre mňa kľúčové.
,,Nevie o tom. Keby áno určite by ma vyhodil a vydedil."Bingo. Dúfam, že ho s tým nebudem musieť vydierať.
,,A čo tvoja mama?"spýtam sa.
,,Ona o tom vie a podporuje ma."urobí slabý úsmev.
,,To som rada."usmejem sa naňho.
,,Vyveď ho von. Omám ho a ja prídem autom pred zadnú časť a zoberieme ho do apartmánu."počujem Arianov hlas. Kretén nemôže počkať.
,,Čo keby sme sa išli ešte prejsť. Brat mi potom bude volať, kde som."poviem mu.
,,Jasné len zaplatím a môžme ísť."postaví sa ide k baru zaplatiť.
,,Za dve minúty buď pri tej uličke ako je tam to fitko."rýchlo poviem do slúchadla. Podídem k Ramirovi a usmejem sa.
,,Tak poďme."povie a vydáme sa smerom von.
Zašli sme do uličky, kde by nás mal čakať Arian.
,,Príde po teba tvoj brat alebo...."nedopovie lebo mu vpychnem uspávaciu injekciu do krku a on do skeundy spadne.
,,Prepáč."poviem aj, keď ma už nepočuje.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...