Je pól deviatej večer a všetci sedíme dole v zasadačke. Sme tu ja, Dorjan, Aria, Kristen, Noar a asi ešte ďaľší desiati muži. A samozrejme aj Arian. Vrátil sa iba pred chvíľou a aj to zvolal toto zasadnutie ohľadom zajtrajšieho plesu. Už zajtra. Budem klamať ak poviem, že nemám stres lebo môže sa stať hocičo.
,,Naši muži budú po celom areáli. Je hlavným pravidlom aby na sa na ples chodilo odzbrojene, ale keďže máme Nikolaia o to sa báť nemusíme. Všetci budeme mať slúchadlá cez, ktoré budeme komunikovať."Arian stál a rozprával.
,,Aria vzhľadom na to, že je tehotná bude doma a s Omerom bude mať na starosti kamerové systémy. Ja s Dorjanom vojdeme v sprievode dievčat, z Noaroveho klubu, ktoré neskôr zmiznú. Noar a Kristen pojdete cez zadný vchod s Orianou. Vy pôjdete skôr a budete ju vy a ďalší desiati chlapy strážiť vzadu. Keď bude správny čas týmto vchodom vojdete do hlavnej sály."ukázal zároveň na tabuľu, kde boli znázornene priestory.
Sedeli sme tu asi hodinu. Museli sme mať všetko tip top. Nemohli sme si dovoliť žiadny prešľap. Arian sa za celú dobu na mňa pozrel iba raz a aj to len na sekundu.
Neviem čo mu je. Ale pokiaľ bude mať taký prístup nech si nemyslí, že ja budem mať iný.
,,Nejaké otázky?"spýta sa keď sme už pri konci. Každí pokýva hlavou na znak nie.
Postavíme sa a ideme von zo zasadačky. Ja ešte počkám kým odídu všetci lebo ja som ešte chcela niečo prebrať s Arianom.
,,Prečo ma musia strážiť desiati chlapy? Nestačí Noar a Kristen?"spýtam sa, keď sme tu už len my dvaja.
,,Ty si moja hlavná priorita a nikdy nedovolím aby sa ti niečo stalo."toto ma zarazilo.
,,Som tvoja hlavná priorita? Vieš nevyzeralo to tak, keď si sa stratil na koľko? Skoro týždeň a ani si nenapísal či tvoja hlavná priorita je vôbec vporiadku."mala som strašné nervy.
,,Oriana prosím dnes nie."unavene povie. Vyzeral byť unavený, ale nebudem ho ľutovať.
,,Vieš čo trhni si."poviem a odídem.
Ja som dnes už len chcela ísť do vane a spať. Zajtra ma od rána čakajú samé prípravy.
,,Nechcete si pozrieť film?"Noar sa spýta, keď som si išla po mobil do obývačky.
,,Prečo nie? Som za."Aria povie a sadne si na gauč.
,,Aj ja som za."Dorjan s Kristenom naraz povedia. Dorjan si sadne k Ariane a Kristen na kreslo, ktoré bolo po ľavej strane.
,,Oriana ty nejdeš?"Aria sa spýta.
Nechcelo sa mi, ale tak prečo nie? Veď sú to mojé posledné chvíle s nimi.
Usmejem sa a sadnem si vedľa Arii z druhej strany.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...