37. kapitola

2.6K 90 7
                                    




Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.









Keďže sme išli spať veľmi neskoro tak pochopiteľne sme vstávali neskôr. Bolo pól jednej. Doma ešte stále 𝕟𝕚𝕜𝕥𝕠 nebol, tak sme sa s Arianom rozhodli ísť do reštaurácie sa najesť. Práve sme sedeli v jednej 𝕫 menších, útulných podnikov a jedli sme. Obaja sme mali dobrú náladu.

,,Zajtra sú Vianoce, Rafael mi volal, že dôjde dnes v noci."poviem Arianovi.

Rafael sa rozhodol, že si splní svoje sny. Čo bolo cestovanie po celom svete a spoznávanie rôznych kultúr a samozrejme zvierat. Náchádzal sa momentálne v Austrálii, no na sviatky príde domov.

,,To je dobre. Poviem chlapom nech pôjdu poňho na letisko."

,,Máš dnes niečo na pláne?"spýtam sa ho.

,,Nie kotele. Dnes a zajtra som celý voľný. Potom medzi vianocami a novým rokom je ples, na ktorý sa musíme zučastniť. Budú tam všetci dôležití ľudia. Potom po novom roku nemáme nič také. Už len klasické veci."och na ten vianočný ples som zabudla.

Ešte stále som nebola za Gabrielom, ale ešte teraz si ním nechcem kaziť náladu. Ples sa bude konať v New Yorku tak to budeme musieť letieť tam.

Zvyšok obedu sme sa iba rozprávali a potom sa rozhodli, že pôjdeme už domov, Obaja sme boli unavení. Možno, že budú už doma ostatný. Bolo už skoro štyri hodín poobede. Keď sme došli domov a vošli sme dnu, tak nás prekvapil krik z obývačky. Prekvapene sme sa na seba pozreli a išli do obývačky.

,,Možno keby si trávil viac času s nami vedel by si, že nemá rad, keď ho niekto po zobudení kolíše. Lenže ty s nami nie si, tak to nemáš odkiaľ vedieť!"Aria kričala s plačúcim malým na rukách.

,,Snažím sa Aria! Vieš dobre, že teraz sme toho mali veľa, tak som bol zaneprázdnený!"Dorjan povie miernejším tónom ako Aria.

,,Vieš čo možno bude lepšie, keď budeme od seba."Aria povie s lútosťou v hlase a malý stále plakal.

,,Čo? Ty sa počuješ? Toto nem-"

,,A dosť! Obaja! Pozrite ako je malý z vás vystresovaný!"už som to nemohla ďalej počúvať veď malý predsa plakal.

Podišla som k Arii a vzala jej malého z rúk. Začala som ho pomaly ukľudňovať.

,,Obaja prestaňte. Očividne obaja ste toho mali od kedy sa Elión narodil veľa, ale takto sa to riešiť nemôže! Ste dospelí a rozumní ľudia."

,,Oriana má pravdu. Pozrite ako ste znepokojili malého."Arian teraz povie.

,,Teraz chcem vidieť, že sa obaja oblečiete a vypadnete sa niekde von porozprávať a stráviť trošku viac času osamote. Ja sa s Arianom o malého postaráme."

O R I A N A Where stories live. Discover now