23.kapitola

4.8K 119 8
                                    








Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.










Išla som si sadnúť do obývačky, kde prišli Noar s Kristenom.

,,Vy tu kravu poznáte?"spýtam sa ich oni sa na seba pozrú. To robia vždy

,,Noo je to Arianova ex."Noar mi povie.

,,Už len toto mi chýbalo. Úbohá ex, ktorá ho chce naspäť lebo si to zrazu zaumienila. Kto koho opustil?"pozriem sa na nich.

,,Arian ju. Ale to už nech ti povie Arian."Noar mi odpovie.

Nebudem z nich ťahať tieto veci. Je to Arianova vec a ak bude chcieť, tak mi to povie.

,,Ako ide to otvorenie klubu?"spýtam sa Noara a znením tému.

,,Dobre. Budúci týždeň ho môžem konečne otvoriť. Dnes tam budem musieť byť až neskoro do večera lebo budú robiť tyče a montovať všetkú elektroniku."nadšene rozpráva.

,,Už sa neviem dočkať. Konečne aspoň po dlhej dobe pojdem do nejakého klubu."natešene poviem.

,,Tak nič my musíme ísť. Si si istá, že budeš v poriadku?"obaja sa na mňa pozrú.

,,To sa pýtate vy mňa?"zasmejem sa.

,,Budem v poriadku nebojte sa."darujem im úsmev.

,,Tak dobre. Čau zatiaľ. Keby niečo volaj."Kristen povie a obaja odídu.

Zlatí ako sa o mňa boja. Cítim sa ako súčasť tejto rodiny. Rodiny, ktorú som nikdy nemala. Čo budeme dnes robiť? Už bude pól tretej poobede. Idem sa najesť najprv a potom niečo vymyslím.

Zjedla som lasane s hranolkamy. Boli také dobré, že som mala dve porcie. Keďže som sa rozhozdla, že dnes nebudem nič robiť išla som sa prezliecť do niečoho pohodlnejšieho. Dala som si čierne biker šortky a na to bielu nike mikinu. Neunúvala som si dávať podprsenku. Nikto nebol doma a momentálne ich mám veľmi citlivé. Bolo naozaj za trest mať veľké prsia.
Dala som si ponožky a teplé papuče. Vlasy som si zapla štipcom.

Telku sme mali aj v izbe, ale v obývačke dole to bolo lepšie. Viem, že tu majú aj domáce kino, ale momentálne sa mi ho nechcelo hľadať. Zoberiem si deku a idem dole. Z kuchyne som si vzala chrumky, čokoládu a pohár kakaa. Ľahla som si na obrovský gauč čo tu bol, zakryla sa a pustila si netflix. Rozhodla som sa pre film s Adamom Sendlerom. Tie ma vždy rozosmejú. Pustila som si ho a začala pozerať.







Bola som už v strede druhého filmu, keď mi z ničoho nič začal vibrovať mobil. Najprv som to ignorovala, ale nešlo to. Vzala som mobil do ruky a odomkla ho. Mala som 7 správ.

Používateľ Kristen vytvoril skupinu -Keeping up with the Bad boys killas and two girls‼🗡🔫🔫-

Kristen: Čauteeeeeee

O R I A N A Where stories live. Discover now