Išli sme asi predpokladám domov. Bolo vidno, že Arian bol nahnevaný. Išiel veľmi rýchlo a celé telo má napnuté. Ups. Mňa to úprimne teraz nezaujímalo lebo práve začala hrať v rádiu pesnička Don't matter od Akona. Ja som zvýšila hlasitosť a začala spievať.
,,Nobody wanna see us together.." spievala som z plného hrdla a Arian sa pozrel mojím smerom, ale nič nepovedal.
Presne ako doznela pesnička sme dorazili pred domom. Arian prudko zastal. Zase som sa začala smiať. Neviem bolo mi smiešne ako sa hneval.
Arian vystúpil z auta a tresol dverami. Podišiel k mojej strane a otvoril dvere. Stále smejúc ma chytil a zase hodil na plece. Išli sme smerom dnu. Kedže som mala výhľad na jeho zadnú stranu videla som jeho zadok. A keď vám poviem, že mal sexy zadok tak mi musíte veriť. Napadlo ma, že ho placnem po zadku. Otváral už dvere a ja som to urobila a opäť sa rozosmiala. On zastal.
,,Kotele ty si ma práve pľacla po zadku?" prehovrí jeho hlbokým hlasom, z ktorého som už mala mokré nohavičky.
,,Nemohla som si pomôcť. Máš ho naozaj sexy."medzi smiech poviem.
,,Super. Naozaj."zamrmle si. Otvorí dvere a vojdeme dnu. Všade bola tma, keďže tu nikto nebol.
Arian ma konečne položil na zem.
,,Si taký roztomilý keď sa-"nestihnem dopovedať lebo sa vrhne na moje pery. Od prekvapenia som zamrzla, ale potom začala spolupracovať. Po chvíľke sa odtiahol.
,,Na vytriezvenie a umlčanie."uškrnie sa.
,,Nejako to nezabralo. Neskúsime to ešte raz?"hravo poviem. Zabralo to. Ten bozk ma rozhodne vytriezvel.
,,Ty ma raz zabiješ."opäť zamrmle. Ja prevrátim očami. Chytím ho za golier a pritiahnem naspäť do bozku.
On ma chytí okolo pásu a bozky mi dravo opätuje. Chcela som ho a veľmi. Ešte v živote som nebola taká nadržaná ako pri ňom. Dokáže divy čo si budeme hovoriť.
16+!!!!!
,,Chcem ťa Arian. Pretiahni ma ako tvoju kurvu."medzi bozky poviem.
,,Ako veľmi ma chceš kotele?"spýta sa a nadvihne ma. Ja si obmotám nohy okolo jeho pásu.
,,Veľmi prosím."odpoviem mu.
,,Tvoje priane je mi rozkazom kotele."jemne mi zahryzne do pery na čo zavzdychám.
Nejakým zázrakom sme sa dostali do kuchyne a položil ma na barový pult.
,,Najprv ťa musím, ale potrestať kotele."prudko ma odstrčí tak, že som teraz stála a otočí ma chrbtom k nemu.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...