17. Kapitola

4.4K 105 3
                                    


Užite si čítanie🤍 venujem pre EvaEmmaIvanova a MajkaUsalova🤍ale aj pre vás všetkých 🤍🤍🤍



Užite si čítanie🤍 venujem pre EvaEmmaIvanova a MajkaUsalova🤍ale aj pre vás všetkých 🤍🤍🤍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







Potom ako sme sa "dorozprávali" sme išli dole na večeru. Všetci už sedeli za stolom a rozprávali sa, keď sme vošli my tak všetci stíchli. Aria sa na mňa pozrela a pohľadom sa ma pýtala či som v poriadku ja som jej len prikývla. Sadli sme si za stolom a popriali si dobrú chuť.

,,Uznávam dnes sme to trochu prehnali, ale mali sme o vás strach."Arian preruší ticho, ktoré sa už dalo krájať. Všetci svoje hlavy otočia jeho smerom.

,,Čo?"Noar prekvapene povie.

,,Počujem dobre?"Kristen si palcom "prečistí" uši.

,,Čo si urobila s Arianom Oriana?"Aria sa na mňa pozrie.

Všetci to povedali naraz. Iba Dorjan a ja sme boli ticho.

,,Čo sa ták pozeráte?"všetci traja a teraz už aj Dorjan sa na seba pozreli a z ničoho nič sa Aria začala smiať a chlapci urobili akoby porazenecký výraz.

,,Hahahah navaľte prachy ubožiaci."nastaví obe ruky. My sme sa s Arianom na seba zmätene pozreli.

Kristen, Dorjan a Noar vybrali z vreciek po sto eurovky a dali jej ich.

,,O čo tu ide?"Arian sa spýta.

,,Vieš stavili sme sa, že na milión percent ťa Oriana zmení aspoň v určitom maličkom svetle. Zatiaľ sa to darí. Chalpci nesúhlasili a tak sme sa stavili a kto vyhral?"pozrie sa na nich.

,,Samozrejme, že ja."usmeje sa. Ja som to stále spracúvala a Arian mal na tvári neutrálny výraz.

,,Toto nie je fér ty si to vedela."Kristen povie.

,,Vy ste fakt idioti."Arian len povie a napije sa.

Pozrela som sa naňho a prešla ho od hlavy až dole. Dnes mal vlasy učesané, bol oholený a jeho šedé oči žiarili. Čo sa tak často nevidí. Teda keď nie je nahnevaný. Na sebe mal dnes tmavo modrú košeľu ako vždy rozopnutú na tri gombíky a rukávy vakasané až po lakte. V krku mal retiazku, ktorú stále nosí. Mal čierne nohavice s opaskom a na rukách ako vždy jeho prstene. Vyzeral vždy dobre a príťažlivo. Vrátila som sa k jeho tvári a uvidela ako ma prichytil pri tom ako si ho obzerám. Ja som pohľad hneď odvrátila ale všimla si ako sa uškrnul. Hajzel.

,,Mám ďalšiu stávku!"Kristen zvrieskne a všetci sa naňho pozrieme.

,,Koľko času im dávate pokiaľ sa spolu vyspia?"spýta sa. Ja som otovrila ústa do "o". Zaskočila ma jeho otázka.

,,Týždeň."Noar povie.

,,Tri dni."Dorjan povie.

,,Mhmmm ja dávam ešte dnes."Kristen povie.

O R I A N A Where stories live. Discover now