Keď som sa vrátila domov bolo už neskoro večer. Noar bol spokojný s choreografiou, ktorú som s nimi nacvičila. Ešte zajtra a potom je deň D.
,,Vitaj Oriana."Aria ma pozdraví. Mala na sebe pyžamo a v ruke držala pohár s mliekom.
,,Ahoj Aria."usmejem sa na ňu.
,,Odkiaľ ideš?"spýta sa a napije sa z pohára.
,,Bola som v Noarovom klube. Vypadla mu hlavná tanečníčka tak som ich niečo učila."poviem jej.
,,Wáu! Ty vieš tancovať?"potrasie obočím a ja prikývnem.
,,Fú už sa neviem dočkať kedy tento maličký výjde von konečne. Už mi dáva zabrať."z ťažka si vydýchne a pohladí si brucho.
,,No už ti neostáva veľa."natešene poviem.
,,Áno, ale akurát si vybral mi tlačiť na močový mechúr a na wecku som viac ako pól dňa."
,,A presne pre toto neviem či chcem deti."obe sa zasmejeme.
,,Tak dobre."zívne si,,Ja už pôjdem. Dorjan ochvíľku urobí po mne pátranie."
,,Jasné. Dobrú noc."poviem jej.
,,Aj tebe."vojde do výťahu a ide hore.
A čo ja? Išla som do kuchyne a otvorila chladničku. Vybrala som pomarančový džús a naliala si ho. Nebola som nejako unavená. Sprchu som si dala tam v klube takže neviem. Žeby som vyskúšala vírivku? Ani to sa mi veľmi nechce.
Idem si radšej ľahnúť. Vošla som do spálne a ako som predpokladala Arian tu ešte nebol. Vnukol mi nápad.
Páči sa mi to...
Dlho si sa neozvala Ella...
Nebolo k čomu...
Mhm mhm....
Išla som do šatníku a vyzliekla som veci, ktoré som na sebe mala dnes. Otovorila som šuflík so spodným prádlom a vybarala si čipkovaný set červenej farby. Usmiala som sa. Trošku ťa dnes poprovokujeme Arian.
Obliekla som si ten set a telo si namastila mojím krémom. Odlíčila som sa a vlasy si nechala rozpustené. Bolo už dávno po desiatej. Určite tu bude každú chvíľu. Vyšla som zo šatníku a išla k veľkému oknu, kde bol výhľad na celú zadnú záhradu. Oprela som sa o okno a čakala kedy príde. Je samozrejmé, že s nim nemôžem mať nič, kedže mám menštruáciu, ale môžem ho trochu poprovokovať.
Ochvíľu som už počula otvorenie dverí.
,,Oriana?"počujem ako povie. Ja sa otočím a uvidím ho ako na mňa pozerá.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...