Práve som otvorila oči. Bolelo ma celé telo. Nevládala som sa postaviť. Arian tu nebol. Očividne už odišiel. Koľko je vlastne hodín? Rukou som sa natiahla po mobil na nočnom stolíku a zapla ho. Keď som videla koľko je hodín vypúlila som oči. Bolo pól druhej poobede. Ako som mohla spať tak dlho?
Pýta sa ako može spať dlho, Dievča dobre, že ťa včera neroztrhol
Aké pekné takto hneď z rána ťa počuť
Nie je ráno a prakticky ma nepočuješ som tvoje podvedomie.....
Argh to je jedno. Je to to isté a teraz ak dovolíš idem sa osprchovať
Jasné len choď
Prekrútila som očami a dala sa do sedu. V podbrušku som cítila bolesť, hoci toto rozhodne nebolo moje "prvýkrát". Lenže jeho veľkosť bola veľká??? Viete ako to myslím. Doriti teraz sa ani postaviť neviem. Kretén! S ťažkosťami som sa nejako dotrepala do kúpeľne a napustila si plnú vaňu teplej vody. Dala som si bobmu do kúpeľa vône karamelu a ľahla si do vani. Moje telo sa uvoľnilo.
To, že som sa s Arianom vyspala neľutujem. Možno trocha. Nebudem tu teraz hovoriť, že nemala som to robiť a blá blá blá. Chcela som to ja sama. A musím uznať, že lepšie ma nepretiahol nikto. Vôbec by mi to nevadilo, keby to nebol môj falošný manžel. Teraz to bude divné. No čo už stalo sa. Čo sa stane sa už neodstane. Zavrela som očí a prestala na to myslieť. Moje telo bolo zrelaxované.
Po takej polhodinke som vyšla vonku. Namastila som sa mojím krémom. Mala som potom takú hebkú pokožku. Stále som cítila mierny tlak v rozkroku, ale už to pomaly ubúdalo. Kretén neblafoval keď hovoril, že neviem do čoho som šla.
Obliekla som si oranžové, saténové šaty na tenké ramienka. Boli obtiahnuté a siahali až do polky stehien. Okolo pásu som si dala zlatý opasok. Na ruku som si dala zlaté hodinky a náramok, taktiež malé krúžka do uší. Vlasy som si zaklipla sponkou a na pery dala iba lesk. Zvolila som biele sandálky na opätku a na vrch iba tenké biele sako.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...