,,Si nádherná."poviem Arii keď dokončím posledné úpravy. Naozaj vyzerala ako z rozprávky.
Priprovovali sme sa na oslavu, kde sa dozvie pohlavie bábätka. Prešiel týždeň od vtedy čo sme poslali Gabrielovi to video. Arian s Dorjanom boli odcestovaný a dnes sa vrátili. Pre mňa to bola dovolenka aspoň som ho nemusela znášať, bohužiaľ dnes sa vrátili. Ale dobre vráťme sa k Arii.
Mala na sebe dlhé, svetlo modré šaty, v ktorých jej bolo vidno jej bruško. Vlasy som jej natočila a urobila jej jemné líčenie. A vlasy som jej dozdobila kvetinovým vencom. Vyzerala nádherne. Ja keďže už viem pohlavie bábätka som si obliekla biele šaty. Boli jednoduché. Dlhé nariasené rukávy, ramená odhalené a siahali až do polky stehien. Mala som sandálky na opätku striebornej farby a vlasy som mala v drdole. Na pery som si dala červený rúž a jemné linky. Nechty som mala nalakované tak, že na pravej ruke ružové a na ľavej modré.
,,Fú neviem sa už dočkať."Aria povie a postaví sa. Ja sa na ňu usmejem.
Do izby vojde Hespéria, ktorá mala okolo krku obviazaní ružový motýlik. Vyzerala rozkošne.
,,Hespéria vyzeráš rozkošne."Aria povie a našpúli pery. Hespéria zabručí.
,,Tak dobre ja si ešte musím ísť hore do izby po niečo ty zatiaľ choď dole a privítaj hostí."poviem jej a výjdem z izby.
Išla som si po mobil, keďže som tam mala všetky veci pripravené. Chlapci došli pred polhodinou ja som ešte Ariana nevidela. Za čo som rada. Vyšla som po schodoch a išla k dverám našej izby. Teda Arianovej.
Našej?
Ach a mame ju tu zas
To ty si povedala našej tak potom? Vidím, že už pomaličky si zvykáš
Nebudem to komentovať Ella
Otvorila som dvere a vošla dnu. Neviem kde som nechala mobil, ale asi bude v kúpeľni, tak som sa tam pozrela. Hľadala som ho, ale nebol tam. Pozriem sa ešte do šatníku. Otvorila som šatník a vošla dnu. No hneď ako som vošla dnu som zhíkla a hneď sa otočila.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...