Dievčatá tvrdo spali vzadu v kabíne. Ešte aby nie. Let trval už pár hodín a ešte pár hodín nás čaká. Určite na nich bude vplývať aj časový posun, no časom si zvyknú. Ja som sa zo zadu vrátila do predu, kde sedel Arian a niečo ťukal na notebooku. Doteraz sme sa hrali s deťmi a tak sme nemali čas sa porozprávať, no viem, že musíme. Lebo situácia, v ktorej sme teraz je zložitá. Mihnutím oka ako aj pred piatymi rokmi sa mi opäť zmenil život. Nemôžeme sa tváriť akoby sa nič nestalo.
Sadnem si do kresla oproti nemu a napijem sa vody. On pohľad z počítača zdvihne na mňa. Bože prečo mám stres?
,,Tak vysyp to Oriana. Vidím, že chceš niečo povedať."ako to vedel? To je jedno už.
,,Vieš, musíme si niektoré veci vyjasniť Arian. Situácia je dosť iná od tej, v ktorej sme sa nachádzali pred rokmi."začala som.
,,Áno máš pravdu. Pozri Oriana. Nechaj ma ti teraz všetko vysvetliť a veľa toho pochopíš."povie. Notebook položí na stranu a pozrie sa s prosbou v očiach na mňa.
Čo sa zmení tým, že mi to povie? Nezmení sa nič. Alebo sa len bojím, že keď mi to povie tak zmením názor? Nie nemôžem sa k tomu takto staviať. Som dospelá žena. Máš už dve deti, tak sa tak aj správaj Oriana!
,,Tak dobre. Vypočujem si ťa."poviem napokon. V jeho výraze bola vidno úľava.
,,Vieš, keď sme sa vrátili z Costa Riki skontaktovali ma mexičania. Chceli aby som im dovolil prevážať cez Albániu drogy a zbrane. Lenže naša mafia má s nimi neustále problémy a navyše spolupracujú s poliakmi s Braterstwom. A dobre vieš, že ja a Braterstwo nemáme dobré vzťahy a vedel som veľmi dobre, že to bola iba jedna z ich hier."začal.
,,Ja nepotrebujem žiadnu mafiu ani nikoho územie. Spolupracujem s Nikolaiom a on má pod palcom veľa ľudí. Lenže on tiež má problém s Braterstwom. Chú získať prístup z balkánskej časti. Lenže celé toto územie je moje a rozhodne som nemal v pláne im ich ho dať. Samozrejme Tanya spolupracovala s poliakmi a raz prišla za mnou do skladu. Sadla si vytiahla mobil a vieš koho mi tam ukázala?"ja sa naňho iba ticho pozerám.
,,Teba Oriana. Sedela si v aute a niekde si šla. Mala bombu v tvojom aute. Neviem ako som to mohol dopustiť. Povedala mi buď v tomto momente vybuchne auto aj s tebou v ňom alebo sa s tebou rozvediem vezmem si ju a tým sa začne spolupráca s poliakmi."páni. Ta suka jedna!
,,Samozrejme, že v ten moment som zo všetkým súhlasil. Nevieš si ani predstaviť aký strach som mal o teba. Keby som sa mal vzdať aj celého územia Balkánu bolo by mi to jedno, len nech si vporiadku Oriana. Vtedy som jej povedal, že nech mi dá dva týždne, že nech ťa pripravím na to. Ona súhlasila. To, že som doma netrávil čas bolo tým, že som sa snažil vymyslieť ako ich zničiť ako ich dať dole. Samozrejme Nikolai sa ponúkol na pomoc, čo bolo od neho veľmi veľkorysé, no v tomto som bol sám. Chceli Balkán a Tanya chcela mňa. Chcela ma opäť zničiť."v jeho hlase bola počuť bolesť. Nenávidím tú suku.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...