52.kapitola

2.4K 100 20
                                    

PREČÍTAŤ SI ODKAZ NA KONCI PROSÍM❤.


O 2 MESIACE NESKÔR!!!!!



O 2 MESIACE NESKÔR!!!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Bol veľmi horúci deň vo Vlöre a preto sme ho ja s Rue, Ariou a našimi deťmi trávili vonku pri bazéne. Ja som sa vonku opaľovala na lehátku, zatiaľ čo Aria a Rue boli s dvojičkami a Eliónom v bazéne. Bolo popoludnie a chlapi mali čo chvíľu doraziť.

Už to budú skoro dva mesiace od kedy sme sa tu vrátili. Ak sa pýtate na mňa a Ariana tak náš vzťah postúpil tak, že sme schopní sa baviť ako dvaja dospelí ľudia. Samozrejme boli už momenty kedy ma skoro už pobozkal, ale chvála Bohu vždy nás niekto prerušil.

Jasné chvála Bohu vieš komu hovor

Ach Ella moje krásne podvedomie sa vždy musí ozvať

Všetci vieme, že túžiš aby ťa Arian konečne pobozkal

Ja prekrútim očami sama nad sebou. Deti si tu veľmi rýchlo zvykli. Lenže snažím sa s nimi byť prevažne doma lebo od kedy som tu, prišli nám ďalšie dva odkazy. V jednom písalo:

Ako vidím Arian si vzal svoje dievčatá k sebe, ale to neznamená ešte nič. Aj keby ste sa skryli do mišacej diery vždy vás nájdem Oriana.

A boli tam priložené dve fotky, ako som ja s deťmi vonku a hrajeme sa. Veľmi som sa zľakla, že nás tu niekto sleduje. Arian hneď zvýšil ochranu po celom areáli a do vzdialenosti 55 km má všade rozmiestnené kamery a mužov. Keďže Nikolai má veľmi dobre znalosti čo sa týka technológie on sám nám to všetko nainštaloval. Potom bol mesiac pokoj a prišiel ďalší odkaz.

Zvýšili ste ochranu. Musím uznať veľmi dobrý krok, ale nič iné som od Ariana nečakal. To, že vás teraz nemôžem sledovať neznamená, že nie som blízko. Som veľmi blízko. Až príliš. Môžeš sa už tešiť Oriana.

Už prešli dva týždne od posledného odkazu a stále nič. V tomto odkaze už neboli žiadne fotky. Doteraz, ešte nevieme kto to je na sto percent. Dali sme tie odkazy aj pod rozbor DNA a to nám nepovedalo nič. Ja som zúfalá, ale odhodlaná to už nadobro skončiť. Chlapi dnes išli na miesto odkiaľ tie odkazy boli poslané. Som zvedavá čo nájdu.

Čo sa týka toho USB kľúča našli sme tam presne, to čo sme potrebovali. Všetkých, ktorí sa podieľajú na tých svinstvách a čudovali by ste sa koľkí vplyvní ľudia sa tam nachádzajú. Bolo mi z toho na zvracanie. Boli tam fotky deti a hrozné zábery už aj pre mňa. V dokumente sa našli aj piaty muži, ktorý sú zakladateľmi. A najhoršie na tom je, že medzi nimi patril Gabriel. Ten skurvysyn. Zaslúžil by si zomrieť minimálne stokrát. Rafaelovi som to nepovedala, lebo by mu to ešte viac z
ublížilo. V dokumentoch bolo uvedené, kde sa bude konať ďalšie stretnutie. Krajina bola Švédsko.

O R I A N A Where stories live. Discover now